{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugt bil til 50.000.-?
  • #1   27. dec 2018 Aygo er bestemt ikke en stor bil, men der kan da være meget hvis man lægger sæderne ned og pakker rigtigt smiley

    Om du vælger Aygo, C1 eller 108 er efter min mening lige meget.

    Hvis du bare går op i god brændstof økonomi, lav ejerafgift, lave omkostninger til vedligehold, lav afskrivning så er Aygo et fint valg

    For de her 50.000 kr bør du kunne få den "nyere" 2015 model. Der er altså noget mere "bil" i den end den gamle. Men den gamle er dog en ægte slider, der nærmest aldrig går til smiley

    Hvis du går efter den gamle model, ser det ud til dem til 25.000-35.000 kr er der man får mest for pengene. De har bedst sammenhæng mellem km, årgang og pris smiley


  • #3   27. dec 2018 Toyota Yaris

  • #5   27. dec 2018 Hælder bare mest til swift.. den er rimelig økonomisk, smart og passer bare lidt mere til mig, ved bare ikke hvad der er bedst 1.3 eller 1.5.. ? Yaris kunne være et bud men bliver måske lidt for mormor agtigt, med mindre det er mk1 så går det lige.

  • #6   27. dec 2018 Du vil have en pålidelig bil og kigger på Swift? Er det ikke dem der skal have nye/renoveret gearkasser hver 80.000 og hvor det er tæt på umuligt at støve op hos en ophugger? smiley

  • #7   27. dec 2018 Hvad med mazda 2 fra 2007 og opefter, de skulle vist bare køre hele tiden kan jeg læse? smiley

  • #8   27. dec 2018 "ingen psa". "Har kigget på en aygo".

Kommentér på:
Brugt bil til 50.000.-?

Annonce