{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel vectra c
  • #1   9. jan 2019 har en der har gået 400000km i 1,8 kører super de bruger samme motor i flere modeller synes ikke der er noget rustmessigt at komme efter det eneste problem med de opeler er udstødningen de rustner væk samt ankerplader bag

  • #2   9. jan 2019 Sådan en 1.8 er ikke til at slå ihjel. Så du behøver skam ikke være bekymret. ??

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #3   9. jan 2019 Sjovt nok er udstødningen væk på den jeg har kig på


  • fartil5
    fartil5 Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 6
    #4   10. jan 2019 Hej. Jeg har haft 2 stykker fra 03 og 04 (har 04 nu ) de har begge haft problemer med fejl på el. den jeg har nu har gået 340000 og motor lampen og lade lampen lyser indimellem.jeg har fået skiftet generator, men det hjalp ikke rigtig. min o3 , ville ikke starte nogen gange pga. startspærren tror jeg det var. ellers kører den som en drøm og bruger hverken olie eller vand. ca. 16kml.

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #5   10. jan 2019 Okay, valget står nemlig lidt mellem en vectra c og en mercedes a140, skal ud og se dem begge idag.

  • #6   10. jan 2019 Jeg har ikke prøvet en 1.8'er men alle der har dem siger at de bare spiller.
    Ingen træls kæde og rigeligt med power.

    Og bilen som helhed er sq kanon
    Vi har en 150hk diesel og den køre bare derud af, ingen problemer med rust, billig i dele de få gange den skal have et eller andet.
    Og ikke mindst er det en kæmpe bil, især i stationcar.

    Alt i alt en rigtig god og pålidelig bil


  • #7   10. jan 2019 Jeg købte en 2008 model i 2011.

    Havde den indtil Sept 2018 og der har kun været de forventede rep på den. Affjedring, klimaanlæg osv.
    Og en anelse rust i bagklap ved kontakten, ellers intet. Der havde den kørt 250.000km.

    Den var vi rigtig tilfredse med, vi trængte bare til noget nyt.


Kommentér på:
Opel vectra c

Annonce