{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Polo 6n {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Jeg har et spørgsmål vedr. en Vw Polo 6n fra 97

Forleden dag begyndte den pludselig at lyde underligt mens jeg kørte og den kunne ligesom ikke trække ordentligt og hakker i kørslen.

Den tager flere omdrejninger uden der sker noget og den har en metalisk/dårlig lyd fra motoren.

Den kan starte men slet ikke køre optimalt.

Der kom også lidt røg fra motorrummet da jeg kiggede der, men bilen var ikke for varm. Måske det bare var fordi det er koldt?

Jeg tænkte om det kunne være kondens i tanken, men så ville den da ikke lyde så dårlig i motoren, eller hvad?
Kan det være fugt i tændrørshætter?
Brændstoffilter, lamdasonde?

Kan man udelukke nogen ting når nu den har dårlig lyd i motoren?

Jeg håber i kan hjælpe!

Vh Oliver


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Polo 6n
  • #1   13. jan 2019 Tænker du ringer til din Mekker mandag... eller begynder at lede efter kilden til lyden..

  • #2   13. jan 2019 Har ikke så mange penge til at få den lavet, så vil prøve at finde det selv.
    Har du nogen idé til hvad det kunne være? smiley


  • Daner
    Daner Tilmeldt:
    mar 2018

    Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 162
    #3   13. jan 2019 Det lyder som kobling der er færdig.

  • #4   13. jan 2019 syns også det lyder evt som din kobling der er brændt af. eller din gearkasse/trækAksel der er gået total til. nu når du siger du kan sætte den i gear og koble ud/'give gas uden den køre køre.

  • #5   13. jan 2019 6n er kendt for dårlig gearkasse.. som i utroligt ringe... men test ovenstående fra freeway... lyder meget som kobling. Uanset hvad ska den jo til mekkeren og tjekkes med den beskrivelse ...

  • #7   13. jan 2019 Men den går fint i gear og kan også køre, bare ikke optimalt. Den har ikke lugtet af kobling.
    Tror i ikke mere på noget andet?
    Hvad med brændstoffilter eller lamdasonde?
    Tænkte bare den kører dårligt i motoren, så måske noget med noget benzin?
    Cylinder, toppakning?
    Er fugt helt udelukket?

    Vh Oliver


Kommentér på:
HJÆLP! Polo 6n

Annonce