{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

Morteza A
Morteza A
Tilmeldt:
18. okt 2016
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 6

VW Golf v motor lampe!! {{forumTopicSubject}}

hej BG jeg har en golf v fra 2005 1.6 kørt 140000km. Jeg har skiftet katalysator på bilen og lambdasonde også, men motor lampen lyser stadig, og fejl koden hedder p0420. mekaniker har testet alt og alt ser fint ud!! har nogen oplevet noget lignende og er der en løsning??
God fredag derude smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Golf v motor lampe!!
  • #1   18. jan 2019 det er standard med motorlampe på vw, alle vw jeg har haft har dem tændt en gang imellem, selvom de ikke fejler noget haha

  • #2   18. jan 2019 har i tjekke udstødningen er helt tæt ? . og tjekket ledningennettet og stik til lampasonde til ecu at der virker og er i orden?. har i tjekket at indsugningen er helt tæt vis den får falsk luft ind der kan den også lave den fejlkode. Så tjek alle indsugning slanger og vacum slanger plus at selv indsugning pakningen mellem den og topstykket er helt tæt. evt sprøjte lidt bremse rens rundt om det hele.og vis den er utæt vil den tit taget lidt gas motore når den suger det ind. plus i kan se hvor den er utæt henne. I kan også brugt benzin/diesel start på dåse til det.

  • #3   18. jan 2019 Hvis systemet ellers er tæt så er Det nok NOx sensor eller stik til denne ....., den koster et par klik uorig og 5 klik hos vw

  • Morteza A
    Morteza A Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 6
    #5   18. jan 2019 har ikke skiftet begge nej, den ene er nox som koster en del Ja, men hvis nox var problemet så vil der komme en anden fejl kode, hele systemet er tjekket, der heller ikke utætheder nogen steder,

  • #6   18. jan 2019 er det en original lambda sonde (eller en Bosch) du har monteret ? ? ?
    polobjørn


  • Morteza A
    Morteza A Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 6
    #8   19. jan 2019 Det er Boch lambdasonde Ja fra ftz.

  • #9   30. apr 2022 fik du løst problemet?

Kommentér på:
VW Golf v motor lampe!!

Annonce