{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

vedr. syn af bil. {{forumTopicSubject}}

Var i dag til syn, hvor synsmanden fandt adskillige punkter, som jeg godt kunne være enig med ham i. Men da jeg læste, at den bla. også var kasseret pga. en revne i ruden, blev jeg lidt forundret. Havde spurgt flere inden synet( dog kun mekanikere)som sagde at det ikke var et problem. Efter syn, kørte jeg forbi en anden Applaus synshal, og spurgte der en synsmand( viste selvfølgelig intet om at jeg havde været til syn andensteds) og det kunne betale sig at køre bilen til syn, med den revne den havde i ruden. Som han sagde til mig, " jeg ville ikke skrive bemærkning om ruden", men vi er jo forskellige. Mit spørgsmål går på, om når man har lavet alle de andre ting, kan køre til den synshal, som ikke finder ruden noget problem. ??Jeg mener, skal det som den første har påpeget laves, uagtet jeg syntes han dømmer hårdt i forhold til anden synshal.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vedr. syn af bil.
  • #1   5. apr 2019 Det er for sent nu, du skulle være kørt til den "venlige" synsmand første gang, for nu står din bil i systemet med en dårlig forrude, derfor skal det også være repareret til omsynet.

  • #3   5. apr 2019 Du kunne bare være kørt direkte til syn et andet sted.
    De tjekker ikke din synsraport hvis du beder om et fuldt syn.
    Men på den anden side så indrømmer du jo at du giver synsmanden ret, men åbenbart ikke kan acceptere det med ruden.
    Du kunne jo også bare holde din bil i ordentlig stand.


  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.330
    #4   5. apr 2019 En forrude er jo også en bærende konstruktionen, så hvis revnen er for lang i følge synsmandens mening, så kan han jo godt kasserer den på det grundlag, han kunne jo også have vurderet at revnen var inde i synsfeltet.

  • #6   6. apr 2019 Synsmænd er også mennesker som kan lave fejl. Måske har han i skyndingen hakket et forkert flueben af.

  • #7   6. apr 2019 Der er jo kommet nye regler om forruden med hensyn til stenslag og revner for ikke så længe siden. Nu må de næsten ingenting havde. Og self holder de sig til reglerne da de aldrig ved om de bliver tjekket.

  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 530
    #8   6. apr 2019 Jeg er synsmand og kontrolant fra færdselstyrelsen har sagt, at der intet må være i visker feltet og kun udenfor feltet, hvis det ikke gener udsynet. Ellers er det en vurdering fra synsmand.

  • Denis
    Denis Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 12 Følgere: 7 Svar: 2
    #9   26. apr 2019 Har du navnet på den flinke synsmand? Tror måske han kan hjælpe mig


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 530
    #11   27. apr 2019 72218800 spørg efter Henning vadstrup

Kommentér på:
vedr. syn af bil.

Annonce