{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Højere brugtbilsvurdering {{forumTopicSubject}}

Nu da afgifterne på alle nye biler er steget en sjat, så må det vel også betyde, at brugte biler stiger tilsvarende?

En peugeot 208 f.eks. er steget med ca. 20.000 kroner, hvilket så betyder, at hvis jeg skulle sælge min egen, så ville den kunne sælges for en del mere end inden afgiftsstigningen, ikke sandt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højere brugtbilsvurdering
  • #1   10. apr 2019 Planen om stigning af afgift er udskudt til 2020..

  • #2   10. apr 2019 Man kan måske godt argumentere for at din bliver lidt mere attraktiv alt efter hvad der er du har men ellers tror jeg ikke det rykker ret meget og slet ikke for dem der skal låne der betyder de 20.000 ikke så meget de sætter underskriften alligevel

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #3   10. apr 2019 Den bliver sku ikke 20000kr mere værd, det kommer ikke til at ændre 1kr på brugtbils prisen.

  • #4   10. apr 2019 HVIS afgiftsstigningerne havde været en realitet - og ikke udskudt som anført længere oppe - så tror jeg, du ville have ret. En stigning på nybilsprisen vil helt sikkert også slå igennem i nogen grad på brugtmarkedet. Jo nyere den brugte bil, jo større betydning, vil jeg tro.

  • #5   10. apr 2019 Jeg hørte lige interview i tv med et halvt øre og der fik jeg det indtryk, at forhandlerne har svært ved at holde prisen oppe på de brugte. Han udtalte at det drejede sig meget om at være den billigste. Jeg hørte det her på mit arbejde hvor der er 20-30 tv tændt hele tiden og hørte ikke det hele. Det kan jo være, at det var dieselbiler det drejede sig om. smiley

  • #6   10. apr 2019 Stigningerne kom jo ikke. Så nej.

  • #7   10. apr 2019 Det kan jo være, at det var dieselbiler det drejede sig om.

    Jeg har lige set indslaget igen og det er el og hybridbiler der rykker markedet i negativ retning for brugte biler.


Kommentér på:
Højere brugtbilsvurdering

Annonce