{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

emil F
emil F
Tilmeldt:
26. aug 2012
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 23

Køb af Audi {{forumTopicSubject}}

hej BG jeg går med tanken om at købe en audi igen da min e91 desværre er blevet stjålet og politiet har ikke været istand til at finde den

det drejer sig om en audi a4 b8 2.0 tfsi 225 hk quattro fra 2014

er der noget som de døjer med udover olieforbrug??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Audi
  • emil F
    emil F Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 23
    #2   23. jul 2019 Ja jeg har blandet erfaringer med Audi selv jeg har haft to a3 som bare kørte også har jeg haft en A4 b6 som der ik var andet end døje med
    Derfor jeg gik over til bmw dengang men synes den A4 er en satans fed bil


  • #4   23. jul 2019 Har også en audi nu (dog noget ældre) og den har der ikke været nogen problemer med overhovedet i de 2 år jeg har haft den. smiley

  • #5   24. jul 2019 Det var ikke en bil og motor, jeg ville være synderligt bekymret for at købe. Jeg mener endda, at de massive olieproblemer længst skulle være forbi i den årgang, du kigger på.

    Jeg er i øvrigt enig med dig i, at en A4 B8 er en sindssygt fed bil. Jeg har selv haft en - langt fra så sjov en motor som "din" dog. Efter at være kommet op i en A6 vil jeg dog nødigt tilbage til en A4, må jeg bare sige. Så hvis budgettet skulle række, så tag evt. et kig på storebror også smiley


  • #6   24. jul 2019 2.0tfsi'en fra den årgang skulle vist være rimelig solid, olieforbrug er fixet i den årgang. Og desuden er det en super lækker bil

Kommentér på:
Køb af Audi

Annonce