{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Johannes R
Johannes R
Tilmeldt:
27. jul 2015
Følger: 2 Emner: 6 Svar: 9

Passat 3b {{forumTopicSubject}}

Hej monopolet

Jeg vil høre om det er muligt at montere en apt motor, hvor der tidligere sad en adr motor de er begge 1.8 20v uden turbo.

Jeg har snakket med vw og apt motoren er identisk med adr'en, men hvad så med stil og så videre? Lige umiddelbart kan jeg se at spjæld huset ikke er ens, apt er e-gas, hvor adr er gaskabel og mange af slangerne er forskellige.

Er der nogen der har erfaring med det? Kan det lade sig gøre eller skal jeg lede videre efter en adr motor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat 3b
  • #1   30. jul 2019 blokke og toppen ens. så vis du flytter din den gamle indsugning over med gasspjæld hus. Så burde du kunne lægge den i uden du skal ændre noget i dit ledning net og det. Det kan også være det er nok at flytte selv gasspjældet/huset. Men det Kan du hurtig se om det passer lige over .

  • Johannes R
    Johannes R Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 2 Emner: 6 Svar: 9
    #2   30. jul 2019 Vel også oliekølings-slangerne under indsugnings-manifolden? Har fundet en slange på den gamle motor som var beregnet som køler slange, men på den nye er samme slange knækket, samme sted, har spurgt vw og den slange og rem til servopumpe og blæser var udgået, kender du Evt nogle steder man kan slå op igennem nummeret på den

Kommentér på:
Passat 3b

Annonce