{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blinklys.
  • #2   22. sep 2019 Det er da manglende stel smiley

  • #3   23. sep 2019 Bmw 320 fra 1978. Dvs e 21. Syntes bare jeg har gået stel igennem. Omvendt så lyder det mærkeligt at relæet virker i venstre side men ikke i højre!!!!

  • #4   23. sep 2019 Er du sikker på alle pærer virker ? Og at alle pærer er den rette størrelse ?
    På de lastbiler jeg arbejder med opfører blinklyset sig præcis som du beskriver hvis der går en pære eller der er monteret en forkert pære


  • #5   23. sep 2019 Christian L. Den har jeg sgu ikke overvejet???? Alle pærer lyser/blinker. Men du mener de alligevel kan være forkert monteret eller dimensioneret?? Vil prøve din ide af under alle omstændigher. Godt tænkt??

    Jens B. Det er der andre der har sagt. Men hvordan tjekker jeg?? Har gået de stel ledninger igennem jeg kan finde og de skulle være fine nu.


  • #6   24. sep 2019 Ja nogen kan ha monteret feks en 5w pære hvor der skal sidde en 21w

  • #7   24. sep 2019 Alle pærer ser ud til at være rigtige!!! Tjekkede sikringen mens der var tænding på. Slog lidt små gnister og nu er bilen helt død!!! Kan de få ampere fucke batteriet???

  • #8   24. sep 2019 Det lyder som du har rodet med en forkert sikring - der burde ikke komme gnister hvis ikke der er forbrug på

  • #9   28. sep 2019 Christian L. Du havde sgu ret!!!! Det var en forkert pære. Tjekkede igen og der var forkert watt på foreste pære i blinklyset. Pisse lækkert??????. Tusind tak, det har ærgret mig længe og givet hoved brud. Håber jeg kan hjælpe dig en anden gang.

Kommentér på:
Blinklys.

Annonce