{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af passat 2019 ???
  • #1   27. okt 2019 Er det den helt nye faceliftede version?

    Et alternativ kunne være den nye faceliftede Skoda Superb, større bil til cirka samme pris.


  • #2   27. okt 2019 Skoda med den samme motor i Combi version til kr 310.000 og 12.000 km på klokken.
    Hvad skal du give for den Passat?


  • #4   28. okt 2019 En Passat er en møg lækker bil fra ende til anden.
    Ville have haft en sidste sommer men der var vente tid på 4 måneder, og ingen lager modeller der fristede.
    Så blev jeg tilbudt en Superb med ustyrligt meget udstyr, og det er jo skønt når man altid har været glad for Skoda.
    Næste gang blinde det nok en Passat, man skal jo forny sig.
    Passat er en dyr bil, og skal man have lidt hygge udstyr bliver den rigtig dyr.

    Få den for Guds skyld med led forlygter, når man først har været væk fra halogen lygter kommer man ikke tilbage til det igen. ACC adaptiv fart pilot er også et must, det gør turen så meget mere afslappende.


  • #5   28. okt 2019 Det er en fra marts 2019. få et 19000 skal give 340000.

    Der var ikke led lygter. giver det bedre lys. Det kan vel efter Mont ???


  • #6   28. okt 2019 Det kan ikke bare eftermonteres. Og LED-lygter er helt klart et must på sådan en bil hvis du spørger mig, når man først har prøvet det vil man aldrig have andet.

    Og lyset er meget bedre end almindelige halogenpærer.


  • #7   28. okt 2019 er det rigtig.... Det troede jeg virkelig.
    jeg er nu fint tilfreds men ville gerne have haft det med men bilen har alt andet jeg ville have


  • #8   28. okt 2019 Du kan da spørge om forhandleren kan eftermontere det, men jeg tvivler. Lygterne er helt anderledes, og så er der nok også en stor forskel på selve styringen.

    Du kan selvfølgelig altid sætte nogle uoriginale (og ulovlige) LED pærer i de nuværende lygter, men det bliver aldrig det samme.

    Hvad koster en tilsvarende model med LED forlygter?


  • #9   28. okt 2019 Jeg har haft en del biler med Xenon, og har nu en med LED. Jeg har svært ved at se den store forskel. Måske er det min bil, men for mig ville det aldrig være en deal-breaker ikke at have LED i forlygter. Jeg synes Xenon fungerer fint.

    Kan man overhovedet købe nye biler med halogen lygter længere? Kan ikke huske at jeg har set det længe.


  • #10   28. okt 2019 Carsten J: Tror ikke at en ny Passat fåes med xenon, det er vidst enten halogen eller LED.

    Til trådstarter: Det er jo heller ikke sikkert at det er så vigtigt for dig med LED forlygter, men det ville det være for mig hvis jeg kiggede efter bil i den prisklasse.


  • #11   28. okt 2019 Laser LED er det sidste nye, koster 30.000 oven i. på Skoda.

Kommentér på:
køb af passat 2019 ???

Annonce