{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Tester på Peugeot 407 {{forumTopicSubject}}

Jeg står med en en peugeot 407 1.8 fra 2005. Først skriver den oppe i display "Economy mode active". Batteri er ladt helt op og fejler ikke umiddelbart noget.
Men mit problem er egentlig at bilen ikke vil starte. Med delphi testeren kan jeg ik udlæse præcist hvad problemet er.
Kan ikke måle der kommer nogen spædning ud til brændstofpumpen, så et eller andet holder den fra at starte.
Nogle der kunne ligge inde med PP2000 specielt til peugeot i nærheden af Dronninglund? Eller forslag til hvad problemet kunne være.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tester på Peugeot 407
  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 530
    #1   31. jan 2020 Economy mode har ikke noget med dine startproblemer at gøre, det er fordi den er gået i Economy mode for at spare på strømmen.
    Mener Daniel c, har en 407 i profilbilled bor på dine kanter, ellers vil jeg anbefale dig at skrive på Peugeotclub.dk, der er der en del der nok kan hjælpe.


  • #3   31. jan 2020 Alle sikringer er chekket. Har søgt i bilen efter den switch. har dog ik kigget a stolpen. Har du link eller billede til hvordan den skulle se ud på denne model? Kan fint få lov at sætte tester på den. synes bare ike der kommer brugbare fejl.
    Er lidt ude i om man skulle prøve at vække bsi'en, hvis der har været afbrudt fra batteriet unormalt. lidt derfor jeg gerne ville hører om der var nogle i området der lå inde med en tester til peugeot.


  • #5   31. jan 2020 Allerede der lyder det meget dyrt smiley

  • #7   31. jan 2020 Havde prøvet med et andet batteri jeg har til at stå. Men gode nyheder. Har en reservedelbil til at stå. En anden tråd besked lidt om sikringsboksen i motorrummer. Den skiftede jeg. og er nu kørende smiley Lækkert

Kommentér på:
Tester på Peugeot 407

Annonce