{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.546 visninger | Oprettet:

Billig løsning til bakkamera? I spejlet måske? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg står og gerne vil have bakkamera i min Ford Fiesta og har kigget en del på det og kan se hvis man skal købe ny ramme, touch skærm osv kan det ikke betale sig at smide 7-8k i forhold til bilens værdi. Jeg fandt så en anden mulighed som jeg synes lyder lidt interessant, men er meget i tvivl om det er noget værd, eller det bare er noget skrammel. Der findes mange produkter lign, men det er et bakkamera man installere og derefter sætter sit bakspejl op, hvor det vil blive vist der. Er der nogen der har erfaringer med sådan noget? Eller en anden god ide til bakkamera? smiley

https://www.dcams.dk/products/x6-hd-bil-kamera?variant=16009255125063&currency=DKK&gclid=Cj0KCQjw-Mr0BRDyARIsAKEFbedVlVfqZLUMuyzgoeV7DHrqyhp9XtFU_bo5DcMEzkfk0xnwVWIAmw8aAgUYEALw_wcB

https://www.24hshop.dk/hjem-og-fritid/backkamera-med-4-3-skarm-i-backspegeln-night?utm_source=shopello_dk&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping+services&utm_term=sk%C3%B8nhed+%26+helse-6&utm_content=Cj0KCQjw-Mr0BRDyARIsAKEFbeeRV-ATGNbYx1-Jb4Jds4YFG468t8hTiKKgIk_pI40XS9Y_zcP7lIoaApXUEALw_wcB&gclid=Cj0KCQjw-Mr0BRDyARIsAKEFbeeRV-ATGNbYx1-Jb4Jds4YFG468t8hTiKKgIk_pI40XS9Y_zcP7lIoaApXUEALw_wcB

https://www.ice-shop.dk/bakkamera-pakkelosning-rv7cam.html?gclid=Cj0KCQjw-Mr0BRDyARIsAKEFbecIOmqIsn6uaa_9O7lw62j3Ym1cXHD5oTyP6-q8VlixuEn0Hw_gADUaAghYEALw_wcB


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig løsning til bakkamera? I spejlet måske?
  • #1   13. apr 2020 Brug de spejle bilen er født med og drej hovedet. Det har virket i 100 år og med så lille en bil er alt eftermonteret jo overkill
    Hvis du føler bilen er stor og uoverskuelig så lej en time i kravlegård hvor du øver dig i at bakke. Det vil gøre dig til en bedre bilist, det gør et eftermonteret kamera ikke smiley


  • #2   13. apr 2020 jeg har købt dashcam på whis.

    hvor det er indbygget i bakspejlet, og der er kamera der filmer bagud.
    og virke som bakkamera,

    det virker forbavsende godt, eftersom det er billigt


  • #3   13. apr 2020 de fåes også billige

    profilbillede
  • #4   13. apr 2020 Synes det lyder som en glimrende løsning, hvis man ikke vil montere skærm m.v. Jeg har dog ingen erfaring med løsningen.

    Jeg er i øvrigt uenig i, at bakkamera kan erstattes af kig i spejlene. Der er mange blind spots, når man bakker, som elimineres med et bakkamera. Jeg er rigtigt glad for det i begge vores biler og vil nødigt undvære det igen.


  • #5   13. apr 2020 jeg har i mange år kørt med dashcam (når man har sådan en bil som min. køre man altid råddent)

    så for og kunne bevis hvordan jeg køre, har jeg dashcam.

    men efter og have set på YouTube hvordan uheld sker.
    kom jeg frem til at man også bør filme bagud, da man så har mere bevis for hændelsesforløbet.

    og det er blevet mordene og løbe fra dit ansvar, i forbindelse med trafikuheld,

    så derfor dashcam der filme frem og bagud


  • #6   13. apr 2020 Tusind tak for alle jeres svar. Jeg har nemlig også kørt i en anden bil nogen år hvor der er bakkamera og det er virkelig bare skønt og have i, det savner jeg meget. Det lyder rigtig godt, hvis det er positivt med det i bakspejlet. Er det nemt og installere og hvordan ang skærmstørrelse på spejlet, kan man godt stadig se det ordentligt selvom det ikke er mere end 4-5 tommer?

  • #7   13. apr 2020 man kan fint se skærmen
    og den har en fin størrelse som bakkamera.

    må.indrømme jeg tænkte jeg nok ikke ville bruge det meget.

    det jeg bruger det til, er så jeg kan se hvor langt jeg kan bakke ind, i p-båsen, og stadig komme til bagagerummet
    (jeg bakke altid ind)


  • #8   13. apr 2020 Det er præcis også sådan noget jeg vil bruge det til smiley hvordan er det og trække ledningerne og generelt få det sat op, er det nemt nok?

  • #9   13. apr 2020 kommer and på hvilken bil.

    min er gammel, så der er ikke så meget ser skal skilles ad, for og kommer til.

    der er ikke særlig mange ledninger.

    ved bakkamera er der en ledning der skal trækkes op til spejlet
    og ud fra den går der en enkelt ledning, sol skal til baklyset.

    og selve kamera/spejl skal kun tilsluttes til bakkamera og til en strømforsyning.
    jeg har gjort så det tænder, når man sætter tænding på


  • #10   14. apr 2020 Ford kom også med skærm i bakspejlet, inden de gik over i den store skærm

  • #11   14. apr 2020 Kig på eBay der kan det sikkert findes billigere. Jeg har selv købt en adaptor så min cam er trådløst (var for doven til at trække kabel igennem bilen ) tror det var 30kr jeg betalte for det. Jeg bruger primært til at bedømme længden så jeg kommer helt op til hækken (lille parkerings så kan jeg forære 10cm mere plads kan det være min nabo ikke rammer min vogn )

Kommentér på:
Billig løsning til bakkamera? I spejlet måske?

Annonce