{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Jens H
Jens H
Tilmeldt:
15. apr 2020
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hjælp til valg af varevogn {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg driver til daglig en virksomhed, der handler med brugte møbler, hvorfor jeg har brug for en varevogn (min gamle er ikke så driftssikker længere). Den skulle mindst kunne holde 4-5 år uden for mange dyre reparationer. Derudover ved jeg intet om biler, så derfor hører jeg jer til råds – på forhånd tak!

Jeg har tre tilbud, som jeg overvejer, men først skal i lige sættes ind i mine kriterier ift. valg af bil.
Jeg er sådan ca. ligeglad med bilens farve/stand osv. – bare den kan køre, så jeg søger en driftssikker varevogn med god plads til møbler, men den skal også være så billig som mulig(økonomisk). Hvis ikke økonomien spillede en rolle, så ville en ny bil jo være at foretrække. Derfor er det brugte biler, som jeg foreslår nedenfor. Dog har jeg fået et godt tilbud på en ny bil – men den koster selvfølgelig flere penge. Bilerne nedenfor købes på leasing, tænker jeg, og på denne måde ikke binder for meget likviditet i bilerne.

1. En Citroen Jumper 33 HDi 150 fra 2013. Har kørt ca. 68.000 km. Prisen er ca. 70.000. Kører 13,3 på literen, og har en halvårlig grøn ejerafgift på 4450,-
2. En Renault Master III T33 dCi 145 fra 2017. Har kørt ca. 40.000 km. Prisen er ca. 140.000. Kører 14,3 på literen. Halvårlig grøn ejerafgift 4030,-
3. Fabriksny stor Ford Custom Transit 2,0 TDCi fra 2019/20. 15,9 på literen. Halvårlig grøn ejerafgift på 3600,-. Prisen er ca 200.000-210.000

Jeg er med på, at de brugte biler er langt mindre driftssikker, men de er også billigere. Hvad synes i om ovenstående biler, og hvor gør jeg den bedste handel?

VH
Jens


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af varevogn
Kommentér på:
Hjælp til valg af varevogn

Annonce