{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal du have en ny volvo.
  • #1   17. apr 2020 Fint der er nogen der tager ansvar, fandme også mange år siden jeg selv har kørt så stærkt!

  • #2   17. apr 2020 Håber ikke de andre bil mærker følger efter, så bliver der rift, om de gamle biler

  • #3   17. apr 2020 der skal nok komme nogen der kan kode/slå det fra

    de gør det jo i Tyskland med at begrænse biler til 250kmt.
    og der få de det slået fra


  • #4   17. apr 2020 der er jo to vinkler i artiklerne, og typisk så går de bilinteresserede efter vinklen at den nu ikke kan følge med en hurtig tysk luksusbil ned af autobahn

    men i stedet for kunne man også kigge på grunden til bilerne begrænses, nemlig målet om ingen skal komme alvorligt til skade eller omkomme i en ny volvo fra 2020. Og derfor virker det som et ganske naturligt og fornuftigt træk i forhold til at udsende et signal om man vægter kundernes sikkerhed meget højt.

    jeg tror heller ikke på at der bliver ved at være flertal for fri hastighed på den tyske autobahn, og i løbet af en årrække vil de sikkert også have 130 km/t på deres motorveje. Og så snart det sker, så tænker jeg også audi/bmw/mercedes vil følge i volvo's fodspor

    hvis vi ser antal uheld og sammenholder med tid vundet og øget brændstofforbrug så er der vel ingen der reelt bør stemme for fri hastighed på tyske autobahn. Det eneste argument for fri hastighed er vel man ikke vil bestemme over folk, og lade valget være op til folk selv. Dog mod de så også selv risikerer at få ansvaret selvom de måske egentlig ikke er egentlig årsag til uheldet


  • #6   17. apr 2020 Så i en udsendelse, at der endnu ikke havde været en dødsulykke i UK med en Volvo XC90 nogensinde! -så kan man jo selv vælge en hurtig bil, over en sikker!

    Personligt synes jeg også Volvo laver nogle af de designmæssigt pæneste biler i dag.


  • #7   17. apr 2020 De kunne da have sat den til 220 kmt, 180 er lige fesent nok. smiley

  • #9   17. apr 2020 #7
    hvis du synes det er fesent din bil kun kan rende 180 km/t så kan du bestille en polestar

    de er nemlig ikke en del af volvos modelprogram med begrænsning

    men dine 4x4 og aygo kan vel heller ikke rende 180 km/t smiley


  • #10   17. apr 2020 Tja min bil kan kun køre 190 kmt, men min mc nupper 300 kmt, og hvis jeg dør i trafikken håber jeg det bliver på mc, så er det hurtigt overstået smiley

Kommentér på:
Skal du have en ny volvo.

Annonce