{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Værdiforringelse af skadet Fox??? {{forumTopicSubject}}

Vil i ikke mene min bil er blevet værdiforringet efter at være blevet skadet ved at en 4x4 har kørt op i røven på den? der er lavet for 29k på den i reparationer, og det indebar ny bagklap, ny højre bagskærm der skulle skæres ud og svejses ny i, og ny bagkofanger. modparten bærer 100% af skylden. bilen er 4 mdr gammel.
det er forsikringsselskabet der skriver i et brev om jeg vil søge om værdiforringelseserstatning nemlig.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værdiforringelse af skadet Fox???
  • #1   27. feb 2007 Det vil jeg da helt sikkert mene du skal gøre! Selvom det er repareret så det måske ikke kan ses, har den jo været skadet og det kan aldrig skjules 100%

  • #2   27. feb 2007 Helt sikkert, jeg vil søge om værdiforringelseserstatning, for det går ud over dig i sidste ende...

  • #3   27. feb 2007 nej nemlig, og der er jo også det at karossen på sådan en VW er fuldgalvaniseret og kan ikke forestille mig andet end at det ikke er skide godt at der er blevet svejset i den og spartlet osv....

  • #4   27. feb 2007 ja og har også tænkt mig at oplyse ny ejer om det, hvis jeg sælger privat, alt andet ville være ret dumt da jeg selv meget gerne ville vide det hvis jeg købte brugt bil...


  • #5   27. feb 2007 tja, men må sku sige VW har repereret det rigtig flot, og forsikringsselskabet var der heller ikke noget med, så det er altid en trøst -gg-

  • #6   27. feb 2007 Hvorfor skjule en reparation? Det er jo sikkerhedsmæssigt forsvarligt at lave en reparation på en bil, sålænge den er lavet efter fabrikatørens foreskrifter.

    Det er så belastende altid at høre på at bilerne bliver dårligere. Jeg har genopbygget en 307 SW der var skadet for 100k. Hvis din bil er forringet i værdi, er det ene og alene værkstedet der har repareret dens skyld.


  • #7   27. feb 2007 Du skal først oplyse skaden hvis den overstiger 50k.

  • #8   27. feb 2007 Henrik: det er lige det jeg tænker også nemlig, men hvad nu hvis jeg skal sælge privat, og så siger den har været skadet ( som jeg selvfølgelig har tænkt mig ) og de eventuelle købere mener det trækker ned i pris?? så står jeg jo egentlig med en værdiforringet bil...

  • #9   27. feb 2007 Det er ellers en sød lille skade når man tænker på at det er en 4x4 der har været på..... de plejer ellers nok og rasere det hele...


  • #10   27. feb 2007 Søg da om den erstatning og se om det kaster noget af sig..... det skader jo ik og prøve smiley

  • #11   27. feb 2007 det kan godt være, men der bliver jo ført journal med VW´s biler så hvis en eventuelt ny ejer så finder ud af det på den måde?? gider bare ikke alt det bøvl hvis jeg sælger privat... så hellere bare sige det som det er og så sælge lidt billigere hvis det ender med det... men igen hvis jeg Bytter hos VW når jeg skal have ny bil burde der ikke være nogen problemer, når det er dem selv der har lavet den???

  • #12   27. feb 2007 Bent H. ja det var heldigvis i en rundkørsel, så der var ikke fart på -gg- ellers var den lille Fox nok ikke til at redde -gg- og selvfølgelig var det eneste der skete med modpartens bil en lille ridse i det kæmpe kængurugitter der var foran -gg-

  • #13   27. feb 2007 Hvis jeg som privat køber skulle købe en Fox der har været skadet pga en 4x4 ville jeg nok ozo blive lidt bekymret..... men efter at ha set billederne af skaden ville jeg ikke være bange for at købe den.
    Informer en mulig køber om skaden OG vis ham billederne af skaden..... for det lyder jo voldsomt når man siger 4x4 vs. VW Fox.


  • #14   27. feb 2007 Bent H, ja det er rigtigt...

Kommentér på:
Værdiforringelse af skadet Fox???

Annonce