{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

vælge Rav4 eller suzuki gran vitare?.. {{forumTopicSubject}}

hej med jer...

står og skal købe mig en 4x4 og den skal ik bruges til terræn kørsel,bare gennem lidt mudder/pladder da jeg går på jagt..
har prøvet begge modeller,og syntes de køre pisse godt,og ser heller ik så tosset ud..
er nok mest til suzuki"en,da den er lidt større,og syntes man får lidt mere for pengene,men toyota"en holder måske lidt bedre?.. og er da os en lækker bil..
skal give 235000kr for gran vitaren med nøgle fri system,skjult træk,mørke ruder,fart pilot..

hva fanden skal man vælge,de 2 modeller koster ca det samme,men hva får man mest for pengene syntes i?..
nogle goe råd,eller har i haft de modeller og kender noget til dem?.. takker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vælge Rav4 eller suzuki gran vitare?..
  • #1   4. mar 2007 helt klart toyotaen

  • #2   4. mar 2007 Jeg ville personligt vælge RAV4, mest pga at jeg har set en hel del rust på suzukien.
    Mest på rammen og i samlinger, men nu er jeg også undervognsbehandler så jeg ser en del af dem smiley


  • #3   4. mar 2007 jeg synes osse godt og dem begge.

    Jeg går op i motor, for det er hjertet i bilen.

    Så jeg siger Rav4.

    Men du kan sikkert presse, handelen med en suzuki mere. Så du får mere udstyr osv.


  • #4   4. mar 2007 samme mening som kim... når du fx smækker døren i en suki kan du virkelig høre og mærke forskellen... sådan er det HELE vejen igennem... så vælg toyoen... den holder også meget bedre prisen... wonder why!!!!

  • #5   4. mar 2007 okay!..... jamen har også tænkt på at toyota"en holder bedre prisen,og måske os noget bedre kram osv i ved,men rav4"en kan vel os trække gennem mudder og plader,og syntes os den er rigtig fed..

    puhaaaa fandeme svært..


  • #6   4. mar 2007 Uden tvivl Rav4. Grand Vitara er en billig discauntbil, og det er der sådan set ikke noget galt i. Men her sammenligner du en kvalitetsbil med en duscauntbil, så uden tvivl Rav4.

    Grand Vitara ruster også extremt hurtigt hvis de ikke beskyttes fra ny, og den generelle levetid er væsentligt kortere end Rav4.


  • #7   4. mar 2007 ja men et minus ved rav4, er at det aftagelig træk(det kan være det er lavet om) Sidder så højt at du ik kan åben bagdøren. Det er da træls

    Jeg kan godt forstå at du har svært ved at vælge


  • #8   4. mar 2007 Kan sammenligne det lidt med at hvis du køber Grand Vitara er som at købe et Rolexur i Thailand. ; )
    Mvh
    Sommer


  • #9   4. mar 2007 Michael A
    Prøvet den nye Hyundai Santa Fe?

    Mvh Chris


  • #11   4. mar 2007 Martin... det med aftagaligt træk.. der er ingen problemer med den min mor har... smiley

  • #12   4. mar 2007 ville også til vær en tid vælge rav4 det er meget mere kvalitet !!

  • #13   4. mar 2007 haha sommer s..

    har lige snakket med min kammi som arbejder på toyota,han ved godt hva han skulle vælge os,også fordi totota"en holder meget bedre osv...
    jeg må kigge lidt omkring,takker for hjælpen...

    tror sgu jeg holder mig til den toyota rav4 smiley


  • #14   4. mar 2007 Honda CRV smiley

  • #15   4. mar 2007 Ja Toyota det ved man hvad er, har aldrig haft problemer med de Toyotaer jeg har haft.
    Mvh
    Sommer


  • per n
    per n Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #16   5. mar 2007 Jeg har lige skiftet min RAV 4 fra 2001ud med en ny Grand Vitara DDIS og er særdeles tilfreds bl.a. med mulighed for 4HLock / 4LLock hvis dette skulle blive aktuel. Desuden behøver jeg ikke længere afmontere anhængertrækket for at kunne åbne bagdøren. Der er måske ikke så meget "Brian" bil over den som Rav4, men det kan jeg leve med, da det er en ren fornøjelse at køre den. Den nye RAV4 støjer forresten ikke så meget som den gamle model. At prisen skulle være næsten den samme, stemmer altså ikke med de priser jeg fik opgivet. Her var prisen for Rav4 næsten 50.000 dyrere incl. træk og den nødvendige undervognsbehandling. Det eneste minus jeg har på Grand Vitara er at blinklysrelæet er næsten lydløs, og når man fra mine mange Toyotaer er vant til at kunne høre det, ja så savner man altså lyden.

Kommentér på:
vælge Rav4 eller suzuki gran vitare?..

Annonce