{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Var det nogen herinde fra? S600 Merced {{forumTopicSubject}}

Heysa og godaften i stuerne smiley

Har lige en lille sjov historie..

Her i Fredags da jeg kører hjem fra skole når jeg 5km ud fra Præstø, hvor jeg ser en bil i bagspejlet, jeg ku se lygterne var godt nede ved jorden så jeg tænkte det nok var en ok bil.

Den kommer tættere og jeg kan se det er en mercedes. En stor en smiley

Bilen sakker bagud efter byen Rekkende, og en kilometer efter kan jeg se han nærmer sig hurtigt, og uden om mig brøler der bare den største mercedes med ret god fart 110-120 stykker vil jeg gætte på (80km/t landevej).

Jeg gasser så op for sjov men kan se jeg lige så godt kan give op smiley - Der er så en utrolig lang strækning hvor han bar forsvinder ud af.Ved en gård længere fremme har der til tider holdt en fotovogn, og jeg når lige at se bagenden af en bil, og bremse ned til 80km/t. Og der holdt en fotovogn, en fotovogn som de to unge drenge der kørte i den mercedes S600 røg forbi med 150km/t? Vil jeg gætte på de har kørt smiley

Jeg indhenter dem og de vender om i et lyskryds, på kølerhjelmen er der sat noget fast med gaffatape, det kunne godt ligne et kamera..

2 unge fyre, prøveplader, mercedes S600 (500hk, 830nm, 3,1million kr) evt kamera på kølerhjelmen. smiley :D

Nogen herinde fra der har haft en hygge tur? smiley Hehe!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var det nogen herinde fra? S600 Merced
Kommentér på:
Var det nogen herinde fra? S600 Merced

Annonce