{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svinghjul
  • #1   21. aug 2020 på den rigtige ende af motoren?

  • #3   21. aug 2020 Den ældre Volvo model,køre de ikke med alm smf svinghjul. syns da ikke jeg har set dmf svinghjul på dem. De 2.3 motorer jeg har set har i hvert fald ikke haft det. Men det Kan da være jeg tager fejl. og det er kommen på nogen af de sidst men har bare aldrig set det på dem. og ang montering det kan kun sidde på en måde hvor bolter passer i. Så det burde være lidt til.

  • Wilhelm J
    Wilhelm J Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #4   21. aug 2020 og hvad så med at motoren går dårligt efter det er lavet men gik godt inden det blev lavet

  • #5   21. aug 2020 Kan se at der er nogen der har dmf svinghjul,så de er lavet med dem så lærte jeg da det også. nu tjekket i at svinghjulet var ens ikke? ang de huller kromtap sensoren måler på da der er flere typer ang det. nu har du tjekket at kromtap sensoren ikke er bleven skadet ved kobling svinghjul skiftet?. Har du haft en tester på og set om den har fejl på evt kromtap sensor? For sidder den forkert eller er skadet eller forkert type krans på svinghjulet. så kan det nemt gøre den ikke køre godt da den vil have tænding fejl

  • #6   22. aug 2020 #2 - Det kan sidde på 8 forskellige måder, for der er ingen not til at bestemme hvad orientering det har. smiley

    Når cylinder 1 står i top, skal de to manglende tænder på kransen til krumtap føleren, sidde ud for hullet til starteren.


  • #8   22. aug 2020 #7 - Hvis det var mig som var trådstarter, var jeg blevet pisse irriteret på kommentarer som #2 og #3.

    Jeg sidder ikke og argumenterer for at en B230 motor er lavet smart, men på det her punkt er den speciel. Hvis man ikke ved det, burde man lade være med at formulere sig så skråsikkert.


  • #9   22. aug 2020 hver gang folk skriver noget de mener at kunne huske der er forkert, der skriver jeg ikke dårlig om dem af den grund,skulle jeg det kunne jeg ikke lave andet smiley . og jeg har ellers svaret mange på deres bil problemer. og alle kan tage fejl og ja kan godt huske nu at det kan sætte på flere måder. da jeg har skiftet det på dem før, men det er 20 år siden sidst nu. men det da kun godt der kom en der kan huske det og rette hvad nu fejl info der er. Det vel også det siden er til herinde så alle kan komme med den rigtig info vis de har den :-).

  • #10   22. aug 2020 Jeg skriver ikke dårligt om nogen - jeg siger det som det er.

    Der er intet galt i at svare folk for at hjælpe, men der er sjældne tidspunkter, som dette, hvor hjælpen faktisk nemt kunne ende med at være det stik modsatte.

    Hvis de første 2 indspark kommer fra 2 mennesker, som er sikre på at svinghjulet sidder korrekt - så lader man være med at undersøge det... Som nemt kan være den eneste fejl han har begået. smiley


  • #11   22. aug 2020 men til ejer af bilen, vis du vil tjekke om svinghjulet er sat rigtig på uden at tage gearkassen af. Så drej motoren rundt til den står helt i top på cylinder et. Så tag kromtap sensor ud og kig ned i hullet der er huller næsten hele vejen rundt om svinghjulet. men der er to der mangler og når du kigger ned når motoren står i top på cylinder et. skulle du ikke kunne se et hul i den ringe rundt om svinghjulet lige som på det billedet her og det skal stå lige som på de billeder her.

    profilbillede
  • #12   22. aug 2020 her kan du også se hvor den skal stå når stemplet 1 er i toppen.

    http://people.physics.anu.edu.au/~amh110/Clutch/clutch_upgrade.htm?referer=www.clickfind.com.au


    profilbillede
  • #13   22. aug 2020 og her er hvordan det ser ud hvor de to huller mangler.

    profilbillede
Kommentér på:
svinghjul

Annonce