{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Hjælp til golf 5 lys {{forumTopicSubject}}

Hej bg har problemer med min golf den ene positions lys i Venstre side virker pludseligt ikke sikring er tjekket og ledning ser fin ud nu er baklyset og nummerplade lyset også gået har prøvet med at skifte pærer men sker ikke rigtigt noget nogen der ved hvad det kan være eller hvad jeg skal gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til golf 5 lys
  • #1   21. apr 2021 Sprunget sikring
    Kontroller med en prøvelampe med.lyset tændt


  • #2   21. apr 2021 Hvad mener du med prøve lampe jeg havde tjekket sikringerne men der virkede alt anden men skulle nok tjekke sikringerne igen

  • #3   22. apr 2021 Vis det sprunget sikring burde det så ikke være begge lygter der går det nemligt kun den ene positions pærer

  • #4   22. apr 2021 der skal jo være strøm i soklen og der skal du teste med en prøvelampe.. Måles ingen strøm, må du følge ledningen tilbage og se om der er kabelbrud et sted, samt om der er strøm igennem sikringen..
    det kan jo også være ir i soklen/ soklerne..


  • #5   22. apr 2021 Positionslys er delt op med hver sin sikring , en til højre og en til venstre side.

    Nogle gange er det ikke til at se , at en sikring er defekt, derfor skal du måle spænding på den, eller bare skifte den , hvis man ikke lige har noget at måle med.

    Og hvis man ikke lige ved , hvad og hvor man skal måle , så er det nemmere og hurtigere at skifte en sikring. HUSK at den skal have den rigtige Amp. størrelse...


  • #6   22. apr 2021 Når jeg drejer kontakten for at tænde positions lyset så tænder den et sek og slukker igen derefter hvergang jeg drejer frem og tilbage så tænder den lige og slukker igen mens den anden hele tiden står tænd som den skal

  • #7   22. apr 2021 Forkert lampe - lampe i baglys/nr.pladelys sprunget
    Kortslutning i pos.lys sikkert i nr.plade lygte !
    Få en til at se hvilke lys der IKKE tænder det lille øjeblik der er lys når du tænder pos.lyset !!


  • #8   22. apr 2021 Tester siger baglys ikke virker men pæren er skiftet alle pærer er skiftet men sker stadig

  • #9   22. apr 2021 Det kan være can-bus der lukker af hvis der er monteret forkert pære, eller der er kortslutning.
    Tjek alle pærer i baglygte og nummerpladelygter. Hvis der er sat LED i noget af det, kan det sagtens være derfor.


  • #10   23. apr 2021 Der var en led pærer i nummerpladen men den er pillet ud men tror også det kunne være det nu du skriver det hvad gør jeg så

  • #11   27. apr 2021 Skifter til det korrekte. Så burde det fungere igen.

  • #12   27. apr 2021 Har skiftet alle pærerne til de korrekte pærer nu er det som om de virker hver anden gang jeg tænder bilen er lampen i instrumentet tændt fungere nogen gange

Kommentér på:
Hjælp til golf 5 lys

Annonce