{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Lokale historier fra Nibe
Vi giver dig de bedste, lokale historier fra Nibe på

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af bil
  • #1   18. maj 2021 Mange siger, man skal holde sig fra Powershift gearkasser. Jeg ved ikke, om der er hold i det, eller om det er en storm i et glas vand. Men jeg ville selv være skeptisk, hvis det er en Powershift, der ligger i den.

  • #2   18. maj 2021 Kan lige sende noget om den nummerpladerne cm 44911 kan du læse

  • #3   18. maj 2021 Det er i hvert fald en Powershift gearkasse. Om det så er en storm i et glas vand, eller om der er reel risiko for problemer, vil jeg ikke lægge hovedet på blokken omkring.

    Det kører godt, når det kører, i hvert fald. Men det er dyrt at reparere, hvis det går i stykker.


  • #4   18. maj 2021 fords svar på dsg.

  • #5   18. maj 2021 Jeps. Det siger dog ikke så meget om holdbarheden. Visse DSG gearkasser kører fantastisk og holder til alt, mens andre er noget bras. Her er visse modelnumre, man skal holde sig fra, mens andre er uproblematiske.

    Jeg kender ikke forholdene hos Ford omkring samme. Men måske andre gør...?

    Jeg er medlem af Ford Klub Danmark på Facebook. Måske det var relevant at spørge her. Der er mange brugere - og mange, der ved en masse om Ford.


  • #6   18. maj 2021 ja, som du nævner, så har nogle dsger ingen problemer, mens andre er meget skrøbelige.

  • #7   18. maj 2021 Da de kom på Vw betød DSG den satans gearkasse men det er jo mange år siden , men selv idag kunne Ege ikke rigtig slippe tanken ,

Kommentér på:
Køb af bil

Annonce