{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til gearkasse.
  • #1   28. maj 2021 Alt er muligt, men det stopper ikke der for jeg er ret sikker på at du skal have andre drivaksler på .

    Skal du køre efter bogen kunne det også tænkes at ejerafgiften på en automatgear er anderledes ?



  • #2   28. maj 2021 er der nogen der ved hvad tyde ( kode på geare kassen ) som jeg skal bruge ??
    som passe på motor ??


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #3   28. maj 2021 Der er vist også skift af ledningsnet og styrebokse.....Det bliver nok så dyrt i sidste ende at det er meget billigere at sælge bilen og købe en der har automatgear fra fabrikken


  • #4   28. maj 2021 Kan aldrig svare sig og bygge den om.

  • #5   28. maj 2021 Jeg har prøvet den modsatte vej og gør det aldrig mere. Det var på en Audi 100 og der kunne jeg konstatere at kardantunnel på en automatgear bil er større end på en manuel. Så det kneb noget at få plads til pedaler, speeder sad helt ind mod tunnel + der var en hel masse andre ting der skulle skiftes.

  • #6   29. maj 2021 Ok
    Tænke nok det blive dyre men hvad tænk at købe en hele bil til det


  • #7   31. maj 2021 Findes den kombination overhovedet ab fabrik? Altså 2,0 tdi, cabrio og automatgear?

    Tænker ikke du har tænkt dig at købe en helt bil(ovenstående) for at tage gearkassen ud... så har du jo allerede hvad du ønsker. Så du vil tage en fra en Avant/limousine?

    Tror du vil få problemer hvis du tænker på at tage en gearkasse fra en limousine/avant og installere det i en cabrio hvis den ikke allerede er lavet fra Audis side og er den det, vil det bedre kunne betale sig at købe sådan en og sælge din eksisterende.



Kommentér på:
hjælp til gearkasse.

Annonce