{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Service på microbil {{forumTopicSubject}}

Har en citigo, der nu snart fylder 4 år.
Den skal derfor til service.
Det lokale skodaværksted har oplyst en pros på over 4k.
Jeg tænker derfor, hvad vinder jeg ved at vælge skoda fremfor automester?
Kan det efterhånden svare sig på sådan en gammel cykel at få den serviceret og ikke bare selv gennemgå, skifte olie og filtre mv.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service på microbil
  • #1   31. aug 2021 Husk bremsevæske og skive/klodser. Der må findes en service liste et sted i verden som siger mere specifikt hvad der skal kigges efter. Kan være smøring af lister, rensning af dræn huller etc.

  • #2   31. aug 2021 Automester eller lignende frie værksteder ( måske lige undtaget Skortensgaard smiley ) gør det garanteret billigere og mindst lige så godt som Skoda .

    Kan du selv er det naturligvis den billigste løsning .


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.891
    #3   31. aug 2021 Du vinder kun en større regning.....Den lokale automester gør det ligeså godt, til billigere pris....

  • #5   31. aug 2021 Spørg Skoda hvad du får lavet for det over 4k - og spørg så Automater hvad du får lavet ved et service ved dem.
    Sammenlign efterfølgende tilbuddene og vælg det tilbud du finder bedst (bemærk at jeg ikke skrev billigst)


  • #6   31. aug 2021 Overhold dine service og få et stempel i bogen



  • #7   31. aug 2021 har den ikke været til service endnu?

  • #8   31. aug 2021 Dennis gsi, jo tre gange.
    Jens B De sidste gange har prisen været omkring 1000-2000 kr. Nu er prisen 4300. Blandt andet 600 kr til luftfilter smiley og Ca det samme for pollenfilter smiley


  • #9   1. sep 2021 så er det bare og finde et andet værksted

    behøver ikke være mærke bestemt, så længer de følger serviceskema der er lavet fra producenten.


  • #10   1. sep 2021 Hør et par andre Skoda steder, har du fået et specificeret tilbud?
    Har ofte oplevet prisforskelle på mere end 100% når jeg hørte på service. Helt åndsvagt når det er samme job, ved en mærkevare forhandler.
    Skoda tager sig meget fyrsteligt betalt for tændrør, bremsevæske skidt og pollen filter.
    Pollen filter kan du fravælge og skidte selv på 2 minutter, til 1/3 del af prisen.
    Samme med luft filter.


Kommentér på:
Service på microbil

Annonce