{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Emre A
Emre A
Tilmeldt:
13. mar 2022
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1

Brændt bil {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg står med en E350 fra 2010 (kørt 126.000) som har været ude for brand. Indtil videre ved jeg ikke hvad der er kommet til skade eller hvad der ikke er.

Bilen er brændt i fra forkofangeren og kølerhjelmen og ind mod motorrummet.

Spørgsmålet er hvordan jeg kan redde denne bil? Søger gode og realistiske bud.

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brændt bil
  • #1   13. mar 2022 Det finder forsikringsselskabet ud af, jeg tror den er totalskadet der skal ikke ret meget til på så gammel en bil smiley

  • Emre A
    Emre A Tilmeldt:
    mar 2022

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #2   14. mar 2022 Problemet er de ikke dækker den, da den stod afmeldt smiley



  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #3   14. mar 2022 Alt kan reddes, det er bare om det er pengene værd..
    Hvis den konstruktive del af bilen er blevet varm, og metallet derfor har taget skade, så ville jeg ikke begynde at smide penge i den.
    Er det dog bare kosmetisk, så ville jeg undersøge om det kunne betale sig i dele..


  • #4   14. mar 2022 du køber en bil magentil i Tyskland og skifter alt men hvis vanger har været for varme er de blevet bløde også er den kun til skrot

  • vahi0039
    vahi0039 Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #5   14. mar 2022 som nævnt ovenfor hent en tilsvarende fra tyskland, hvis den ikke har taget meget skade. Ellers kan du få den lavet i Polen eller Tyrkiet, hvis du kan få den transporteret

  • #6   14. mar 2022 Bilen er brændt i fra forkofangeren og kølerhjelmen og ind mod motorrummet.

    Vil det sige at det kun er området omkring køler der er brændt ?. Eller skriver du forkert og mener ind mod brændvæg/torpedo. Det vil være mere sandsynligt.

    Mvh. Gert


Kommentér på:
Brændt bil

Annonce