{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Brændstofsfilter {{forumTopicSubject}}

Hey.

Idag bestilte jeg gennem autodoc diverse service dele til min opel corsa, heriblandt et brændstoffilter og tangen til at løsne.

Jeg går ud og kigger under bilen for at finde det og det kan jeg så ikke. Er der nogle herinde der ved hvor brændstoffilteret på en corsa 1.2 benzin fra 2012 ligger?

Har søgt nettet tyndt, det eneste jeg kan finde er en video fra netop autodoc hvor det skulle ligge i motorrrummet, men dog ikke på min corsa og desuden ligner det slet ikke samme filter jeg har købt.
Jeg så en anden video på youtube hvor en gut servicerer sin corsa og da han når til brændstoffilter siger han at han ikke kan forstå at de har sendt sådan en med i servicepakken fordi bilen ikke har noget, så han springer den del over???

Håber nogle kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brændstofsfilter
  • #1   9. jul 2023 Har du kigget henne ved tanken, for på nogen biler sidder det ved tanken et sted.

    mange biler i dag har kun et filter sidden ned i tanken
    Og det skal aldrig skiftes i følge bil producenter.


  • #2   9. jul 2023 Hvad skete der med bilen i dit forrige indlæg?
    Var det tændingsbroen eller hvad?


  • #3   9. jul 2023 Hey Torpedo, der er sket nada siden. Men er ret sikker på at det dyserøret. Jeg har nemlig konstanteret væske omkring mine dysere, så nyt er bestilt og skal skiftes. Der er heller ikke nok tryk i benzinsystemet.

    Men havde en mekanikker som åbenbart syntes at det fedt at have min bil liggende i ca 14 dage uden at røre på den, trods aftale. Så nu er den hjemme og jeg skifter alt ud selv på den


  • #4   9. jul 2023 Men vare lidt underligt at man kan bestille et brændstofsfilter ud fra nummerplade og der så ikke er et. Men jeg er helt sikker på at alle biler har et, tror bare det ligger i tanken. Ringer til opel imorgen

Kommentér på:
Brændstofsfilter

Annonce