{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.434 visninger | Oprettet:

Toyota=Dacia {{forumTopicSubject}}

Var for sjov hos en Toyota forhandler i går for at kigge på biler. Var chokeret: En Aygo og en Yaris er ligeså plastik-agtig som en Dacia indeni. Selv rattet havde hård plast som var clipset på på ca 50% af ratoverfladen. Først i Corollaen var vi hjemme igen hvor det virkede mere kvalli. Skuffende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota=Dacia
  • #1   11. okt 2023 ja der er jo ikke noget der hedder gammeldags kvalitet mere

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #2   11. okt 2023 Folk vil have billigere og billigere biler, så de er "tvunget" til at spare visse steder smiley

  • #3   11. okt 2023 Det må godt nok have været en skrabet Yaris du har set så. Jeg ser dem dagligt og de fleste af den har læderrat. Selvfølgelig er knapperne på rattet plast, men det er de jo på nærmest alt.

  • #4   14. okt 2023 Nu syntes jeg lige vi skal huske hvem en aygo og yaris henvender sig til

    Der er jo sjældent folk som har kvalitet og luxus som første prioritet som køber en aygo


  • Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

    Følgere: 22 Svar: 108
    #5   16. okt 2023 #4: du har fuldstændig ret.
    Her i "Mette" land brand-beskatter man alt som oser af lidt luksus. Desværre. smiley
    Det er den primære årsag til jeg køre "kedelig" Aygo.


  • #6   17. okt 2023 ..."kedelig" Aygo = Toyota træls.

  • Dustie D
    Dustie D Tilmeldt:
    nov 2015

    Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 64
    #7   19. okt 2023 Nu skal jeg ikke kunne sige hvad du præcist definere som Dacia plastik, men jeg har prøvet en skrabet Yaris med benzinmotor og en topmodel i hybrid. Aldrig har jeg oplevet en bil med så stor forskel i kvalitet! Det er som en Dacia versus en Mercedes. Jeg ved ikke hvad fanden Toyota har gjort ved den skrabede benzinmodel for at gøre den så ringe i forhold til, men den er mildest talt noget skrald. Topmodel hybrid (H4?) er i en helt anden klasse. Jeg fatter ikke at det overhovedet er lavet på samme basis så stor er forskellen.

  • #8   11. nov 2023 Dacia er mere skrabet inde bag døre og afskærmninger, konen har en Sandero Stepway der lige nu er på vej på en 500 km tur, det plejer at gå godt, men skal du skifte pærer i baglygten, så kan du efter at have lukket bagklappen op, se direkte ind på lygten, det er ingen afdækning ved inderskærmen, det tænker jeg der er på ALLE andre biler.

Kommentér på:
Toyota=Dacia

Annonce