{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Loui N
Loui N
Tilmeldt:
9. feb
Emner: 1

Bil import fra Tyskland {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har købt en Elbil i Tyskland og jeg har egentlig styr på alt, udover import-pladerne til importeringen.
Hvad er nemmest, billigst og hvad siger reglerne om de forskellige muligheder?

Der findes både Tyske exportplader som dog virker ret besværlige, også er der danske prøvemærker som jeg dog ikke helt forstår... De er billige og fungere både i Tyskald og Danmark men ikke over grænsen...

Er der nogle smarter metoder, andre former for importeringsmuligheder for at spare en mønt eller gøre det nemmer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil import fra Tyskland
  • Bent B
    Bent B Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 53
    #1   10. feb Det er ret simpelt, bilen kommer fra Tyskland, dvs der skal tyske plader på. Hvis bilen skulle til Tyskland fra Danmark, kunne du klare dig med nogle danske. Der sker faktisk at folk bliver stoppet med, hvad den tyske betjent tror er noget hjemmelavet fusk, men får lov til at køre videre når han ser papirer og checket med "basen". Har selv kørt i Bayern med "printplader" på, havde en politibil bag mig i 20 km, men blev ikke stoppet. Ja, det er besværligt med tyske prøveplader, men sådan er Tyskland. Frankrig opfandt bureaukratiet, Tyskland forbedrede det.

  • #2   22. feb Der er meget godt info om det på siden her smiley
    https://quickimport.dk/proeveplader-fra-tyskland-sverige-og-norge/


Kommentér på:
Bil import fra Tyskland

Annonce