{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Toyota Corolla Sportsvan, 2,2 D-CAT 177 Fej? {{forumTopicSubject}}

Hej derude håber I har en fantastisk Lørdag.

Jeg går rundt om mig selv og går tænker om jeg skal købe sådanne brugt bil her: Toyota, Corolla Sportsvan, 2,2 D-CAT 177

Jeg synes at have hørt/læst at de skulle være lidt svage i topstykke/toppakning??

Eller er der andre ting som jeg skal være opmærksom på? Bilen er for 2007, så en ældre en. Men service overholdt og lavet altid lavet hos Toyota. General rigtig fint stand. Kørt 160

Håber nogle vil dele ud af deres viden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota Corolla Sportsvan, 2,2 D-CAT 177 Fej?
  • #1   16. mar der kan være problemer med kæden på dem vis ikke olieskift er passet. og egr ventilen plus indsugning soder til på dem så ders bygger sod op på stempler og give topakning problemer i nogen tilfælde. brændstof dyser lige til de 177 er dyre. vis det var mig der skulle have en 2.2 ville jeg vælge en 136 hk da de er nemmet at finde dyser til især brugte når det bliver nødvendig. Men ellers har begge motore de samme fejl de kan få, den sidste kan også få sod i olie sien vis en flamme skive bliver utæt. Men stadig ville jeg vælge den pga det nemt at få dyse pumpe og videre brugt til den type husk at tjekke paneler undre bagdøre og under fødder foran i bunden den lille vanger der de steder har jeg set de ruster tjek det med en skruetrækker ved at prikke lidt til det der de stedet. for det kan se fint ud og bag ved lakken er jernet væk, og vis den har pdf få tjekke alt der til virket og filtret et ok har set mange fejl på de ting i den årgang.

  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.910
    #2   16. mar Rust, rust og rust

Kommentér på:
Toyota Corolla Sportsvan, 2,2 D-CAT 177 Fej?

Annonce