{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Hævning af Mi Mazda {{forumTopicSubject}}

Jeg har prøvet at søge under hævning for at se om der skulle være nogen der har lavet et indlæg hvor der står hvordan man gør.. men jeg sys kun folk har skrevet at man købe et "kit" ller putte nogle gummi klodser imellem fjedrene... ?! :S

Jeg ville bare spørge om der er en gratis måde man kan hæve Mi Mazda på ??? ....

Jeg har set noget af det de laver på Discovery... Men det går sq lidt for hurtigt for mit hovede... Det er et elelr andet med at de skære toppen af "tårnet" eller der hvor man sætter tårnstivere på.. og sætter fjederen længere ned elelr sådan noget ? :S :S :S Jeg er meget forvirret og jeg vil gerne have Mi Mazda hævet ca 2 cm uden at ødelægge støddæmperne...

Er der nogen der har set det på Discovery og kan fortælel mig hvordan de gør elelr er der bare nogen der lige sårn ved det ... kunen dte være fedt hvis i vilel skrive her elleri min profil... (Ham den gamle er mekaniker så det med værktøj og "fine" ord og såda nnoget bliver ikek noget problem...)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævning af Mi Mazda
  • #1   1. sep 2004 "discovery måden", hvis du tænker på de programmer hvor de bygger bilerne totalt om for at køre markræs med dem kan du ikke bruge til noget.

    Synsmanden går helt agurk hvis du begynder at skære i støddæmpertårnene.

    Hvis det er gamle fjedre, kan det jo være, at de er sunket sammen eller ligefrem knækket.

    Kan nu heller ikke forstå den skal hæves, skraber den på eller går imod nogen steder?


  • #2   1. sep 2004 hehe...

    Syns manden har hvist ikke så meget at sige.. Da min Bil er lidt ligesom de biler fra Discovery... smiley

    JEg bruger den bare til markrace og min far siger at jeg ikke må bruge en eneste krone på den...

    Jeg vil gerne have den hævet fordi den går på nogen stedder ude på marken og fordi den så også kan gå længere ned..


  • #3   1. sep 2004 Men hvis du har set og kan forklare mig hvordan man hæver den på "discovery vis " kan du så ikke lige forklare mig det...

  • #4   1. sep 2004 kan sq vist ikke sådan lige forklare det, men det er vel noget med at hele forankringspunktet til dæmperen flyttes nedad, og dermed hæver bilen.

    Så man skal jo have skåret toppen af tårnet af og så svejset på længere nede på tårnet, men det er da ikke ligesådan noget man bare gør.


  • #5   1. sep 2004 Okay.. det må jeg lige ha kikket på i næste weekend... ellers må jeg ehmm.. proppe nogle større hjul på eller ?? det er nemlig tit at bunden af bile skrapper på når jeg køre ud til marken... (rimelig træls)

Kommentér på:
Hævning af Mi Mazda

Annonce