{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Dato for periodisk syn hvordan betegnes det med de to år imellem. {{forumTopicSubject}}

Det er snart mange år siden at vi har haft en bil der skulle til periodisk syn, i ved når man har “ny bils kriller”.
Har fået en indkaldelse til senest 11/6, hvis jeg syner den nu bliver næste indkaldelse så ikke dags dato + to år?
Bilen er klar til syn, men der er jo ingen grund til blot at skyde datoer fremad.
Googlede det, og blev klog på alt muligt andet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dato for periodisk syn hvordan betegnes det med de to år imellem.
  • #1   17. apr Jeg er ret sikker på at du kan syne den op til 3 måneder før og så stadig have efterfølgende synsdsto som 11/6-26

    Det var en kort overgang for nogle år tilbage muligt med helt op til 6 måneder før, men er ret sikker på, at det nu er ændret til de 3 måneder.


  • #2   17. apr Du skal bare sikre dig, at synsmanden ikke laver det som et registreringssyn, for så er det 2 år fra pågældende dato! Det er et trick at gøre sådan, hvis sin bil er gået over syn, men den anden vej rundt bliver det bare dumt smiley

  • #3   17. apr Tænker lige jeg giver en synshal et ring, det kunne jeg jo hurtigere have gjort end spørge her.

  • #4   17. apr Mener at kunne forstå at hvis man har fået synsindkaldelsen og de skriver bilen skal synes inden for 6 uger, hvis du så syner den med det samme du har fået indkaldelsen så er det et periodesyn og den vil stadig følge bilen 1 registreringsdato , hvis du syner bilen fordi du ved at den skal synes snart, og du ikke kan vente til den bliver indkaldt, hedder det et registeringssyn, og den vil følge datoen for synet + 2 år fremadrettet.
    Som jeg har forstået det smiley De er ikke gode til at skrive det på nettet smiley


  • #5   17. apr Ringede til Aplus og spurgte, pigebarnet jeg fik fat på kunne ikke svare på det.
    Har fået indkaldelsen i går, og så kunne jeg jo lige så godt få det overstået.


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 530
    #6   17. apr Når indkaldelse er sendt,kan du lave periodisk syn som følger den dato der står i din indkaldelse om 2 år

Kommentér på:
Dato for periodisk syn hvordan betegnes det med de to år imellem.

Annonce