{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Rep af fælge, hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}

Jeg har de her fælge som jeg kun har håndvasket og kørt med om sommeren, her lige efter 2 år ser de sådan her ud.. Jeg har kontaktet dem hvor de er købt, men de siger de intet kan gøre og vil ikke hjælpe mig. Føler mig godt nok snydt her, da jeg passer max på mine ting og kan på ingen måde forstå de allerede er så ødelagte.

Kan jeg selv fikse dem og hvordan? Eller skal man vælge at få dem malet i en ens farve( blank sort måske), hvis det bedre kan betale økonomisk?

Jeg gav 15000kr for dem, men vil helst beholde dem, da jeg syntes de passer godt til bilen. Men vil ikke køre rundt med fælge der ser sådan her ud..

Håber på jeres hjælp og mening herinde.

Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rep af fælge, hvad ville i gøre?
  • #1   25. apr Fælge med såkald Diamond Cut er det “nogen” det mener ser farligt godt ud.
    De er desværre ret sarte, selv almindeligt slid med “sandblæsning” fra partikler der køres op fra vejen + stenslag laver skader i klarlakken. Så kommer der lidt korrosion, og man får de her striber og spindelvæv.
    Der er stor forskel på fælg producenterne omkring hvor stærk den lak er.

    Enten skal de slibes af, poleres og have ny lak, eller de kan pulver lakeres i en “ens farve”.
    Begge disse ting er ret bekostelige.

    Havde selv et sæt på en bil der så lige sådan ud.
    Her gik jeg selv i gang med slibe papir for så at fjerne klarlakken hvor der var. Diamond Cut.
    Efterfølgende stod alu’er så jo rå, men det fik to lag Carpro Dlux coat. Det holdt fint i godt et år, så solgte jeg hjulene igen.
    Det er en overkommeligt opgave, og kan klares uden at afmontere.
    Dog skal coaten jo lige have fred/tørvejr til at hærde ordentligt op.



  • #2   25. apr Jeg kan hjælpe dig med pulverlakering i Århus + sandblæsning til MEGET fornuftig pris.

    Bemærk center plastik audi kapsel kan IKKE pulverlakeres


  • #3   26. apr pulverlak er nok den bedste løsning

Kommentér på:
Rep af fælge, hvad ville i gøre?

Annonce