{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

VW polo 1,5 tsi 150hk koblingsskift {{forumTopicSubject}}

Min polo har netop været forbi Vw i Herning, de har vurderet at koblingen skal skiftes.

Jeg har fået et tilbud fra dem på 17.000,- med 2 års garanti.

Men på autobutler får jeg hundrede tilbud med priser på omkring 10.000,-

Bilen har ikke fuld servicebog, hvorvidt vil garantien dække, hvis jeg selv skifter olien. Og koblingen går igen?

Hvad er generelt jeres holdning til at få en autoriseret vw mekaniker til at lave sådan en opgave kontra et almindeligt værksted?

Mvh Alexander


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW polo 1,5 tsi 150hk koblingsskift
  • #1   30. apr Når der ikke er noget fabriks garanti

    Så kan et frit værksted gør det lige så godt som et autoriseret værksted


  • #2   30. apr Ville også vælge et frit værksted, man kan jo bede om at få en LUK kobling i eller lign.

  • #3   1. maj Manual gear? 17 click lyder dyrt.

  • #4   3. maj Jeg ville vælge en Sachs kobling.

  • John J
    John J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 5 Emner: 1 Svar: 85
    #5   7. maj Spørgsmål : havde du problemer med kobling? Er der mislyde fra kobling? Glider koblingen, når du skifter gear og træder speederen hårdt ned? Jeg var for 20 år siden ude for et værksted der ville skifte koblingen i en gammel Toyota Corolla - dem med motor på langs og træk på baghjulene. Den støjede! Jeg konstaterede på 10 meters afstand af bilen - "Det er vandpumpen der støjer", den havde masser af slør i "møllen" og dagen efter stod vandpumpen helt af med et skrald! Gad vide hvad værkstedet havde sagt, hvis de havde fået lov til at skifte koblingen? Og den stadig havde støjet.

  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 301
    #6   7. maj Hvis du går efter et billigt tilbud, som er forståeligt nok, så husk at spørge om de har svendebrev som mekaniker, der er virkelig mange plattenslagere i den branche som ingen uddannelse har.

Kommentér på:
VW polo 1,5 tsi 150hk koblingsskift

Annonce