{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

telesuport kender i dem {{forumTopicSubject}}

er i dag blevet ringet op af telesuport, eller hvad de nu kalder sig (har vist flere firma navne) er der nogen af jer der har været i klørene af dem? her er historien kort. min chef blev kontaket af dem og sagde mundtligt ja til at anoncere hos dem, men ret hurtigt viser det sig at det er MEGET dyrer end der var blevet sagt, han brokker sig og de bliver enige om at han skal betale et engangs beløb og så er den sag slut. senere begynder de at ringe igen og kræve flere penge, selv om sagen er slut.. de ringer ofte og er meget ubehalige over for min chef, som naturligvis nægter at betale mere. nu er der så gået et par måmeder siden de sidst har ringet, og imellem tiden er min chef blevet syg, og det er mig der driver værkstedet til daglig.. i dag ringer de så igen, jeg siger så til dem hvis de vil os noget skal de kontakte os pr brev , og ligger så røret på, han ringer så op igen og igen får han samme besked.. nu bliver han så virkelig grov og sviner mig til ( bliver kaldt dum, tungnem, ubegavet osv) jeg ligger så røret på igen, der efter ringer han nok 10 gange med samme resultat alle gange... skøn fyr spændt på om han ringer igen i morgen... men som sagt er der nogen af jer der kender til lignende sager, og kan man måske politi anmelde dem for chikane..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  telesuport kender i dem
Kommentér på:
telesuport kender i dem

Annonce