{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

tyveri {{forumTopicSubject}}

her til morgen kom min kæreste ud til min bil fordi hun skulle have den åp arbejde! så kommer hun ind igen og siger der har sq været indbrud i den. nå men det ene med det andet jeg spændede jo ud i underhakker for at se hvad der var sket, men jo a bette dai var sq brudt op og der var ikke en eneste smadret rude eller noget som helst, jeg undrede mig over at alarmen ikk var gået igang men så vidt jeg kan fatte så virker central låsen ikke mere, men jeg skal da lieg ud og se hvad fanden der sker for den alarm mon de har deaktiveret den på en eller andet måde, eller den bare virker som pis!?. der var taget en bilradio og min kærestes pung. nå men så kom vi til at se på min firma bil som holder ved siden af... hmmm døren var sq da ikk helt lukket, så der havde de også brudt den dør op og uden synlige spor igen. de havde taget gps skærm og hele gps cd afspilleren som sidder under sædet monteret med skruer og diverse andet raller, og self bilradioen.

Så blev vi enige om at vi lige ville smutte ned til svigerfar som bor på næste vendeplads. Hans firma bil som er fra samme firma med samme udstyr var brudt op på samme måde og det samme var taget, så kom vi hen til min kærestes bil og her var det det samme igen. den eneste bil der var blevet ladt intakt var den gode peugeot 306 som stod fint med bilradio i! det er godt nok blaupunkt anlæg men det er sq et fint et... men man kan sige meget, jeg er imponeret over at man kan lave så godt hærværk uden nogen har hørt en lyd og jeg er da egentlig taknemlig over de har været gavmilde ved min bil og ikk smadre døre og beklædning men bare taget hvad de ville have og skredet. tilbage står man så med et forsikrings selskab som ikke vil betale fordi man har en selvrisiko på 15kg hvilket jo også er fair nok. men min svigerfars forsikrings selskab ville godt betale fordi det var serie indbrud... kæft det er latterligt... men det har jo baer været en dyr lærestreg og en røvsyg morgen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tyveri
  • #2   7. okt 2004 fuck hvor svinsk....men "flot" af dem ikke at ødelægge noget....

    men....årh....er det kun mig der får lyst til at slå tænderne ud på folk der gør den slags?


  • #3   7. okt 2004 Skide østerupærer... Man får sq lyst til at skære deres lange fingre af!
    Kenny K - Ascona C 2.0i - Sprint


  • #4   7. okt 2004 de tager bare på runde nede fra og op... så man gør satme klogt i at fjerne fronten og tage den med sig... for i damens bil havde de fundet den i et cover i hanskerrummet! man kan så sige fuck hvor er du da dum ikk og tage den med dig... ja gu er man da det.. men det viser jo bare at det heller ikke holder en skid det der med at ligge fronten under sædet og lignenene for de ved sq godt vi danskere bare gemmer de 10 centimeter væk fra der hvor det oprindeligt var =(... kæft jeg er træls i dag !! lorte pis lort røv fisse nar pik lorte spasser dag!! =(

  • #5   7. okt 2004 kan godt forstå du er hidsig....dø tyveri-SVIN!

  • #6   7. okt 2004 trist at høre :((((

    hvor bor du henne af?


  • #7   7. okt 2004 der er jo folk fra Øst-europa der nærmest er uddannede i den slags...nu skal jeg ikke give nogen skylden...men det lugter lidt af det...

  • #8   7. okt 2004 Men hvis un fronten ikke havde ligge i bilen, havde de måske splittet den totalt ad for at finde den, også måske smadret for mere end radioen er værd.

    Martin


  • #9   7. okt 2004 Men det er da pisse lamt de ikka kan lade andres ting være, jeg har heldigvis ikke fået tagen noget endnu.

    Martin


  • #10   7. okt 2004 jamen det er lidt fucked uo... vi bor i billund og har lige hørt i radioen at de har været i de omlliggende byer i en radius af ca 15 km maks... og der er bare blevet taget radioer radioer radioer... og de tog også noget af mit slik i min firma bil... og en pakke smøger af min svigerfar... de har satme dårlig smag de forpulede narrøve hehe ! =)

    heldigvis ikke for "mere" end 1500 de fik taget... værre hvis døren var smadret eller et vindue og de havde flået kabinen op... man ved jo aldrig... men få jeres lort gemt af vejen alle jer der bor der hvor de ikke har været endnu


Kommentér på:
tyveri

Annonce