{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.797 visninger | Oprettet:

Seat cordoba fejl.... {{forumTopicSubject}}

Jeg ligger og skruer lidt på en seat, som har følgende problem:

Den har lige fået lavet ABS, skiftet tromler, bakker og ABS ringe bagi...Derudover er der skiftet klodser foran. Men den laver en kedelig fejl, idet abs lampen + håndbremselampen i instrumententbordet engang imellem lyser og vinduesviskerne engang imellem begynder at køre.
Det kommer helt tilfældigt og jeg aner ikke hvor fejlen kan være....nogle gode råd? Værkstedet der har lavet bremser på den har kørt div. tests og mener at alt fungerer.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat cordoba fejl....
  • #1   11. okt 2004 Jeg har ikke set dem efter, jeg kigger dem efter også. Pointen er lidt at det virker som en løs forbindelse i el-systemet, når ABS og bremselampe lyser og viskerne går samtidigt.

  • #2   11. okt 2004 Ja, absen virker efter hensigten, den får kun disse få mærkelige tics engang imellem, hvor de to lamper og viskerne spasser ud og det gjorde den ikke før den var inde og få lavet bremser...

    Det er også svært at sige til værkstedet, at de skal løse det når det kun kommer periodisk. Netop derfor er mit gæt en løs forbindelse, spørgsmålet er HVOR!!!!


Kommentér på:
Seat cordoba fejl....

Annonce