{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Tricks til sænkelse af afgift. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg tænkte på om nogen ligger inde med gode måder at forringe en bils udseende, så man kan slippe billigere i afgift. Selvom de skattefolk er garvede, må der da være noget man kan stille op for at få sin bil til at se ringere ud mens den skal kigges på.

Det jeg selv har tænkt på er at låne mig til forskellige ting som jeg kan udskifte inden jeg kører til vurdering. Jeg skal ha vurderet afgift på en gulpladebil, og skal derfor ikke til toldsyn, men højst sandsynligt vil de gerne se bilen hos told og skat.

Her er hvad jeg har tænkt på indtil videre.

- skifte fælge til knapt så pæne.
- skifte kølerhjelm til en i anden farve.
- skifte førersædet ud med et slidt, gerne i andet betræk.

Jeg går og sysler lidt med hvordan man kan forringe lakkens udseende. Jeg har tænkt på om man kan sprøjte eksempelvis en lille mænge kalk eller gips opløst i vand på, som kan få den til at se mat ud. Ja lidt langt ude, jeg ved det godt, men jeg tror den største gevinst ligger her, hvis man kan knække den.

Jeg vil forsøge det her for at se om der kunne være noget at spare selvfølgelig, men også for at ha lidt sjov ud af det. Det kunne være fedt at ende med en liste der kunne bruges af alle os der gerne vil importere biler.

Håber i har et par tricks i vil tilføje!

P.S. Jeg ved godt at det nu er synsmændende der står for vurderingen, men det kan jo stadig være aktuelt med en fremvisning, især for gulpladebiler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tricks til sænkelse af afgift.
Kommentér på:
Tricks til sænkelse af afgift.

Annonce