{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Bil Byt - {{forumTopicSubject}}

Hey folks.

Jeg er blevet tilbudt at skifte lige over med min Civic for en Fiat Punto 1.4 GT.
Fiat'en har keramiske bræmser, ræser kobling, en anden udstødning, større turbo, den har kørt 180*** km.
Ved ikke helt hvilken årg det er, men jeg ville skyde på 95-97.
Bilen har ca. 170 bhp.

Min egen bil har kørt lidt over 240*** km.


Jeg vil bare høre jeres mening og se hvad I synes.
Spørg løs hvis I skal have mere info smiley


På forhånd tak.
Alex.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil Byt -
  • #1   5. aug 2007 Jeg ville beholde din smiley

  • #2   5. aug 2007 ALDRIG BYT !! DET VIL VÆRE DUMT AF DIG !!

  • #3   5. aug 2007 Jeg ville heller ikke bytte hvis jeg var dig, Puntoen er meget ringere med hensyn til holdbarhed og kørekomfort i forhold til din, din er jo også en japaner bedre biler fås ikke. smiley

  • #4   5. aug 2007 behold din.. hvad skal du med en lille Punto til smiley

  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #5   5. aug 2007 kommer da helt an på standen af fiaten.....hvis du gerne vil have en hurtig spaghetti racer er det da sikkert en god ide. men få årgangen på plads og sammenlign så priser for den type bile med dem på bilbasen. så kan du jo nogenlunde anslå dens bværdi og så kan du se om det beløb svarer til hvad du mener din er værd

  • #6   5. aug 2007 hvad skal din bil koste? kan muligvis være interesseret

  • #7   5. aug 2007 Hvis det er en af de faceliftede Puntoer synes jeg egentlig ikke ideen ville være så dum. Det er en sjov lille bil med masser af potentiale.

    At den har keramiske bremser er dog en and. Det nægter jeg simpelthen at tro på. Og hvis han har prøvet at bilde dig det ind, gad hvad hvad han så ellers har prøvet at bilde dig ind.

    Begge biler er omkring de 50.000 værd, så tror ikke nogen af jer vil blive snyt, hvis ellers bilerne er reelle og i ok stand.


  • #8   5. aug 2007 Er bare ret forelsket i turbo'en . Den er for syg hurtig den Punto, men jeg skal nok bare køle lidt ned, hehe.
    (Har altid kunne tænke mig en bil med turbo)

    Må bare undersøge lidt flere ting omkring Punto'en . Ingen forhastede beslutninger!



  • #9   5. aug 2007 JAmen, det er en sjov bil og sådan en mølle giver altså et ekstra kick. Har selv haft en Uno IE Racing med en motor der i bund og grund er magen til, og den trækker bare på en helt speciel måde, hvis man ellers er vand til sugemotorer. Skulle jeg vælge imellem de to biler tog jeg nok Puntoen smiley

    Men du skal naturligvis undersøge om det er den rigtige bil for dig, og værd obs på at det ikke er alle forsikringsselskaber der kan lide den.


Kommentér på:
Bil Byt -

Annonce