{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.329 visninger | Oprettet:

Abcon oil stop leak {{forumTopicSubject}}

Hey bg

Min G2 ´er er begyndt at dryppe lidt olie. Jeg sys ikke at jeg orker at skifte pakninger lige nu, så var det jeg tænkte jeg kunne fylde abcons oil stop leak på for at se om det ville hjælpe. Er der nogen der har erfaringer med hvorvidt det virker eller ej? fordi det ville da være træls at smide penge ud af vinduet på noget der ikke virker. håber i kan hjælpe

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abcon oil stop leak
  • #1   8. aug 2007 Tja prøvede det på en mercedes, det hjalp ikke.. Hørte om en der prøvede det på hans bil og motoren smed alle lejer. Lad være med at gi den det lort. Lav det når du får lysten smiley

  • #2   8. aug 2007 Abcon er et godt produkt, kender man har brugt det, har de fleste formula one teams er sponseret af det og bruger det i deres motore, MEN at bruge abcon som erstatning for en pakning... Nej det gør man altså ikke smiley Sådan du jo lige så godt finde stedet og give det noget fugesmasse fra badeværelser smiley

  • #3   8. aug 2007 Sorry for staveriet smiley

  • #4   8. aug 2007
    Toyo R -- HAHA rolig nu, det er kun lidt den drypper smiley


  • #5   8. aug 2007 Det kan nu vist være ligemeget hvilke der sponsorer f1 - sponserer bliver valgt ud fra hvor mange penge de giver, ikke om deres produkter virker ;o)

    Men kender et værksted der bruger det, og de siger at det fungerer fint...

    Har aldrig selv brugt det...


  • Jesper  A
    Jesper A Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   8. aug 2007 Hey,

    er selv stor tilhænger af abcon . og hvordan bliver man det.

    Det gør man fordi man selv har brugt det og set det virke for andre - og jo, jeg har set biler hvor der ingen virkning er - men ALDRIG nogen skader.

    Ham der skriver at den smed alle pakninger efter han havde fyldt abcon på - spænd lige hjelmen makker. En løgn bliver ikke mere sandsynlig af at det bliver stor. Hvis det endelig var at den smed alle pakningerne, så var det nok sket alligevel.

    Man skal huske at mange, desværre først bruge disse produkter når de oplever problemer og forsøger at sparer penge ved at undgå en dyrer reperation. Nogen gange så hjælper abcon, men andre gange er reperation altså uundgåelig. Desværre så får produktet så efterfølgende skylden - jamen hallo...



  • #7   23. jul 2012 min vento er begyndt at smide en lille smule olie fra toppen bagpå min ikke noget vildt kan man bruge abcon oil stop leak indtil man skifter toppakning næste år for jeg gider virkelig ikke i år da jeg har lavet mange andre reps på den håber i kan give et lille svar god weekend

Kommentér på:
Abcon oil stop leak

Annonce