{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Hej alle derude bagskærmen {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen, og godmorgen :P.
Ville lige høre jer om et spørgsmål jeg har stilt mig selv i lang tid. Spørgsmålet lyder: Ville jeg kunne få råd til en Toyota Supra MK4 som udlært tømrer, vis jeg stadig bor hjemme. Det er fordi jeg har drømt om den bil siden, Fast and the Furious, altså 1ern. ville bare høre om det var muligt at bestille sådan en over japanerimport/supraimport, og forsikring og det? ved godt jeg kun er 16 år, men tænker alligvel over det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej alle derude bagskærmen
  • #1   15. dec 2007 bo allan j: mange tak skal du have, er glad for dit råd, tror jeg køber en smadrekasse som du siger for at blive elite belist.

    au2style @: det har du fuldstændig ret i, men har ikke arbejde nu :S


  • #2   15. dec 2007 hvad med min aristo? det er da feder end en mk4.

  • #3   15. dec 2007 den får han da aldrig i livet forsikret som 18 årig.

  • #4   15. dec 2007 tror ikke du skal regne med at kunne forsikre den før du er 25. det er jo ikke for at den er så meget dyrere end så mange nye biler så kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne købe en selv om du bor i lejlighed eller hus, specielt hvis i er to om at dele huslejen og de andre udgifter

  • #5   15. dec 2007 jesper, jeg kan da godt forsikre den som 21 årig eller sådan? kan jeg ikke

  • #6   15. dec 2007 er sku ligeglad med at betale 45.000 om året. og det mener jeg, som tømrer får du fra 30 til omkring 40.000 i månenden afhænglig af hvor du arbejder og om du ligger ude, men skidt med det, du kan lave så meget sort +. vores hus der hjemme er 420 kvadrat meter, jeg har en kælder for mig selv når min bror flytter om et år eller mindre, på 45 til 50 kvadrat meter, med eget bad i sit eget rum og toilet, og egen garage og indkøring. og får mad og benzin på scooter og lige så vel på bil af min far lige som min storebror gør nu. så det eneste jeg skal betale, er vis den skal tunes og der sker skader smiley vil gerne have en supra når jeg får den, med omkring de 400+

  • #7   15. dec 2007 jamen så bliv da boende hjemme hos mor og far og vær glad for at betale 40-70000 om året i forsikring.

    men 45000 for du den heller ikke for i forsikring som 18 årig.

    Tvivler på at du overhovedet kan få lov til at tegne en kaskoforsikring.

    Du kan måske få en ansvar til 45000 og når du så ryger af vejen første gang det er lidt fedtet med dine 400 hk, fordi du har minus erfaring, så kan du jo sætte dig ned og tude over du ikke har en kasko forsikring.


  • #8   15. dec 2007 Ta' kurset respekt for fart når du er 18, og køb derefter en smadrekasse, og brug den indtil du bliver 25 år, så kan du sikkert snakke med alka om forsikring, til en 20-45k om året med kasko (hvis du ingen skader har haft fra 18 til 25)

  • #9   15. dec 2007 kan huske da jeg var 16, der ville jeg ofre alt for en MB 500 SL, og det kunne sagtens lade sig gøre bare jeg sparede på alt andet.

    Når man bliver lidt ældre er der andre ting der betyder noget også, kæreste, hus, rejser, møbler og det koster alt sammen. Oveni det bliver man lige pludseligt meget træt af at bo hjemme på et tidspunkt, men ok, jeg flyttede også hjemmefra da jeg lige var fyldt 16.


  • #10   16. dec 2007 det er jo umuligt af forsikre en supra som 18 året... og hvis du endelig får lov så har du ikk penge til gå med underbukser de næste 10 år... og længere er den ikk

Kommentér på:
Hej alle derude bagskærmen

Annonce