{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Har folk idag en kort lunte eller??... {{forumTopicSubject}}

Nedenstående er det jeg blev mødt med, efter jeg havde skrevet en kommentar til vedkommendes lidt specielle Lyserøde A3..
'Hold kæft en fisse og være.... Tænk at man kan have ondt i røven over sådan noget... Har du ingen fritid? intet liv eller hvad? Seriøst man få en hobby...!'

Det er så på baggrund af nedenstående, jeg modtager ovenstående "flotte" brev.

'Jeg undrer mig en smule..

'Ejeren er min svogers lillebror'.. Såfremt det er tilfældet, så er det jo et sted stadig din svogers bil, hvadenten din kæreste har en, eller 2 brødre.
Udover det, så må det være betryggende for hende, at vide hvad holdning du har det med kvinder ??

Da det ER din svogers såkaldte "kussemagnet" (kald det hvad du vil) Så er det istedet på sin plads, at oprette den i et fotoalbum, istedet for, at du opretter den, som værende din egen (det er det du sætter kryds ved, når du opretter en ny bil).

Jeg ser helst du sletter den, og smider den i et fotoalbum, jeg gider ikke at smide ud-stemmer idag, det er jo trods alt jul ;o)'

Er der folk, der vitterlig har så kort lunte om søndagen, fordi de i baghovedet ved, at imorgen står den på arbejde, eller hvad er der galt ??

Udover det, så tror jeg vedkommende har slettet min kommentar, sammen med en hel del andres.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har folk idag en kort lunte eller??...
Kommentér på:
Har folk idag en kort lunte eller??...

Annonce