{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Godt råd søges - juridisk set. {{forumTopicSubject}}

Da jeg gik fra min eksmand lod jeg bilen stå så da han ellers ikke kunne komme til og fra arbejde. Han solgte den i maj 07 uden jeg vidste det. Bilen står/stod i mit navn. Hmm jeg fandt ud af at bilen var solgt i juni og opfordrede han flere gange til at tjekke op på om bilen var omregistreret. Det var og blev den ikke og jeg fik til sidst forsikringen opsagt og politiet skulle derefter komme og hente pladerne - hmm de kom så på min adresse og de blev blandet ind i sagen. Han der havde købt bilen havde ikke omregistreret den og de kunne ikke finde ham. Nu her den 21 december bliver jeg ringet op af roskilde politi at bilen er set derovre og "kørte fra politiet" men at de fandt den og klippede pladerne og at den nu hold på en adresse. Jeg havde et valg om jeg vill hente bilen eller håbe på at han som end havde den kom og hentede den. Hmm fik så brev fra motorkontoret at bilen var omregistreret her den 27 december. Manden er en helt 3 mand end ham der oprindeligt købte den af min eksmand.

Problemet er at jeg har fået opkrævning på vægtafgift til og med den 26 december, men det synes jeg overhovedet ikke kan være fair. Ham der har haft bilen kan ikke træffes......Hvad gør man??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt råd søges - juridisk set.
Kommentér på:
Godt råd søges - juridisk set.

Annonce