{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  leasing af biler..
  • #1   24. jan 2008 http://fleggaard-leasing.dk/

  • #2   24. jan 2008 http://www.aldautomotive.dk/

    er også en mulighed.

    Leasing kan være en god idé for nogle og dårlig for andre.

    En ting er stensikkert, man bør tænke alle scenarier inden man skriver under. Det kan være pga ændret kørselsbehov eller pladsbehov ved familieforøgelse, eller hvis man skifter job eller lign.

    Og en anden ting er hvad du betegner som alm slidtage og hvad forhandler begner som alm slidtage.

    Man skal lige tænke sig om, men hvis der er styr på det hele, så er det en udemæket idé.


  • #3   24. jan 2008 Altså vi snakker om privat leasing?

    Hvis man får firma bil kan det næsten kun svare sig


  • #4   24. jan 2008 Her i huset har vi regnet på det flere gange, fordi vi selv overvejede det. Vi er kommet til den konklusion at det IKKE kan betale sig for private. Det koster temmelig meget om måneden at holde sådan en leasingaftale kørende, vel at mærke penge du ikke får "noget for" når du skal af med bilen igen, idet bilen ikke er din. Det er ligesom at leje hus eller lejlighed, man betaler en masse penge til noget der ikke er ens eget (ved godt mange foretrækker at bo i lejebolig, det er også fint). Nej, find det sted hvor det er billigst at få finansieret bilen og betal af på det - og få penge for bilen når du sælger den igen smiley
    Claus H: Ja, for firmaer kan det som oftest betale sig da de må trække det fra. Det er nemlig det private ikke må, og derfor bliver det dyrt.


  • #5   24. jan 2008 Har jeg sagt "alle pengene" igen?? Nej vel. Vi har som sagt regnet på det flere gange, og det kan ikke betale sig - den er hverken kortere eller længere. De penge man betaler i sådan en leasingaftale er MEGET dyrere end det man giver for at holde bilen kørende selv. Klart nok, hvor var ellers fidusen for leasingselskaberne der skal ud og købe bilen og samtidig tjene på den.

  • #6   24. jan 2008 Det kommer helt an på ens kørselsbehov osv.

    Det man skal kigge på er afskrivning, service priser, garanti osv.

    Det kan sagtens betale sig for nogle af lease privat biler, specielt på større biler i mercedes og bmw klassen.


  • #7   24. jan 2008 Haha Volkswagen
    Da du skrev at man ikke selv skal betale servicetjek og vedligeholdelse så var min første tanke at det faktisk kunne gå hen og betale sig at lease en fransk bil smiley


  • #8   24. jan 2008 Det gode ved at lease er vel, at man ikke får nogle uforudsete regninger. Men derimod faste afgrifter. Så det giver vel lidt tryghed. Samtidig så slipper man os for at skulle bøvle med at sælge bilen igen.

  • #9   24. jan 2008 .::.Who.Am.I.?.::. : Nej, det kommer IKKE an på kørselsbehov, eller andet. Det er en dårlig "investering" at lease!
    Tryghed?? Ja måske, men det er jo ikke det vi taler om her, vi taler "cool cash". "Bøvle med at sælge bilen igen"? Tjah, jeg giver gerne "bøvle" med det, hvis jeg kan tjene X-antal tusinde på det smiley


  • #10   24. jan 2008 At der så er nogle der vælger løsningen for letheds eller behovets skyld, er jo så en helt anden sag smiley

  • #11   24. jan 2008 Fleeggard leasing

    BMW e90 320d touring 170hk
    90000km over 3 år til 3 kr. km, det vil jeg gerne se at man kan stikke ved at selv købe med service priser, banklåns renter, værdi forringelse osv.


Kommentér på:
leasing af biler..

Annonce