{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Henrik H
Henrik H
Tilmeldt:
24. okt 2007
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 296

Første bil? Vectra B vs Golf IV? {{forumTopicSubject}}

Ja har et par spørgsmål om rust på disse modeller. Vectra´en er primært en 2.0 16V fra en 1998-2000 jeg er på udkig efter, mens jeg med golfen har kigget på noget 1.8 20V fra 1998 og op.

Men nu til spørgsmålet, Hvor slem er rust på disse modeller? Tænker på steder hvor det kræver en lidt mere professionel hånd (er selv mekaniker-lærling).

Så jeg tænker større paneler som ikke kan skiftes uden videre.

Især vectra´en vil jeg gerne høre om, da rust jo altid har været opel´s fjende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første bil? Vectra B vs Golf IV?
  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 296
    #1   8. feb 2008 Ville forresten være fedt hvis i også kunne komme med noget andet feed-back XD

  • #2   8. feb 2008 Få en Vectra fra efter faceliftet, så er rusten ikke de slemmeste, men find et eksemplar med undervognsbehandling

  • #3   8. feb 2008 vb har lidt rust i de foreste dør stolper under gummi listen og i skærm kanterne men hvis det er i orden er en vectra en fin bil

  • #4   8. feb 2008 hey har selv en vectra fra 2001 men de er ikke så slemme som fra 96-99, men de har det med at ruste i skærme, motorhjælm, og bunden i døre, de kører skide godt, og jeg er mega glad for min, syntes man får rigtig god komfort og bil for pengene i forhold til en vw, der skal man give en del mere penge for at få det samme udstyr, spørg hvis der er mere du vil vide.


    mvh jesper


  • #5   8. feb 2008 har selv haft en golf IV. den havde ikke skyggen af rust nogen steder.. ville helt klart anbefale Golfen. syntes den er meget drift sikker også har den en god lyd fra standart..

  • #6   8. feb 2008 hov og de rudter også under manchetten inde i tankdækslet, så usk lige at løfte den op

  • #8   8. feb 2008 når man nævner orderne golf og vectra, tænker enhver pladesmed : RUST,,, det er almindelig kendt at de er besat af rust. hvis ikke bilerne har fået rustbeskyttelse ville jeg holde mig langt fra dem.. har selv lige renoveret en vens golf 3 Vr6 den så meget fin ud før vi gik i gang, men da vi fik skilt bilen af dukkede der rigtig meget lort frem....

    vil godt understrege at det blot er min mening og erfaring. mvh dennis


  • #10   8. feb 2008 Min Golf har i toppen af begge forskærme, hvilket også kan være et lille problem på nogen af dem.. Men ellers ikke.. smiley

  • #11   8. feb 2008 dennis t:

    det er rigtigt at g3 ruster (meget) men der er en kæmpe forskel op til g4
    (vectra ruster osse)
    KØB GOLF


  • #12   10. feb 2008 Køb en G4... min har aldrig fået rustbeskyttelse siden jeg overtog den.. og der er INTET rust på den overhovedet.... men de gamle G3 og G2 de ruster

Kommentér på:
Første bil? Vectra B vs Golf IV?

Annonce