{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.000 visninger | Oprettet:

Ta technix gevind undervogn {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen. jeg står med et lille problem, har en Vw polo 6n2 2000` hvor jeg har en Ta technix gevind undervogn på, men mangler de skide tüv papirer.
På fjedere benene står der disse tal.

front: 60VS06F Auftrag 604

Rear: 60VS016RP Auftrag 606


det er købt på ebay ved noget der hedder streetwear tuning, men de vil ikke hjælpe mig. HÅber nogen kan hjælpe.

Mvh Stephan T


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ta technix gevind undervogn
  • berit v
    berit v Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 10
    #1   12. mar 2008 Kun lige til orientering.
    Kender to der også har problemer med køb på Ebay den ene mangler også tüv den andet en reklamation
    firmaet i Tyskland vil ikke hjælpe dem henviser til højre og venstre og nu svarer de ikke på henvendelser.

    OBS. Advarsel nedennævnte taget fra en hjemmeside.
    Når du køber gevindundervogn! Vær meget opmærksom på at der medfølger de nødvendige godkendelse!
    Alle gevindundervogne skal i dag for at kunne synes også være Tüv godkend ( nyt ) og nu også være med
    Vd.Tüv merkblatt 751 Sikre dig før du købe > nyt? >brugt? > i udlandet? >samt Ebay?


  • #2   12. mar 2008 hey igen... tak for oplysningerne, men var så der et tysk firma der var så flink at sende mig papirerne. total god service....

  • #3   14. aug 2010 det satme heldigt de plejer og være totoalt ligeglade der ned i tyskland køber aldrig der nede fra igen heller betale lidt mere i fragt og så få hjem fra england

Kommentér på:
Ta technix gevind undervogn

Annonce