{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.559 visninger | Oprettet:

Jess T
Jess T
Tilmeldt:
2. apr 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Hjælp vedr. køb af Audi TT {{forumTopicSubject}}

Hey all,

Jeg overvejer at købe en Audi TT, men synes det er svært at afveje pris, kørte km, model-år. Der er ret stor forskel på de forskellige hjemmesider med brugte biler til salg. Jeg er primært interesseret i en 1.8 med 180 HK pga. forsikringen.

1) Nogen gode råd i forhold til afvejning af pris, kørte km og model-år? Eksempelvis har jeg en 2000 model og en 2002 model (kun 1 år mellem registreringsdatoen og antal km er det samme og det er udstyret også) men prisforskellen er 80.000 kr.??
2) Hvor meget kan man reelt spare ved køb i Tyskland? Nogen erfaringer med det? Noget man skal være obs på?
3) Andre overvejelser man bør gøre før man køber en Audi TT. Har hørt at udskiftning af tandrem er dyrt (hvor dyrt?) og det derfor er vigtigt om den er udskiftet.

Takker!
JessT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp vedr. køb af Audi TT
  • #3   2. apr 2008 Mn er tilsalg hvis det skulle være af interresse. Skriv en PM

  • #4   2. apr 2008 De fleste TT`er der kører i Dk er hentet hjem fra tyskland.

  • Jess T
    Jess T Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #5   2. apr 2008 Det er samme modeller, den ene er sort (den dyreste) og den anden er sølvgrå. Begge 180 TT (180 HK) har snakket med begge forhandlere. Ville helst ha' en sort, men det virker crazy at der er 80.000 til forskel, når de har kørt samme antal km og der kun er 12 mdr. mellem indreg,, dog er den dyreste en 2002 model vs. den billige som er en 2000 model...

    @Torben B. Kan du beskrive din bil. Er primært interesseret i en sort Audi TT, med under 100.000 km...

    @Martin J. 3.500 lyder bestemt ikke dyrt.

    Thanks


  • Jess T
    Jess T Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #6   2. apr 2008 Har i nogen erfaringer med www.bilimport.dk??

Kommentér på:
Hjælp vedr. køb af Audi TT

Annonce