{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

Bryllupsbil søges {{forumTopicSubject}}

Hej alle derude.

Jeg leder efter en bryllupsbil som er ud over sædvanlige. nogen super biler, eller hvad man nu skal kalde dem. sådan nogen som almindelige folk ikke har råd til.
Ja.. ved ikke rigtigt hvad det skal være.. men er der nogen der har nogle lækkerier fx. ferrai, stor AUDI, porsche, stor mercedes.. skriv hvad i har hvis i vil hjælp...

Fra Kirken til fotograf og så videre til festen.
Regner med at det må koste to tusse.. ca..
Brylluppet er i svendborg, d. 28. 6. 08...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bryllupsbil søges
  • #1   13. apr 2008 køb en Lexus

• #2   13. apr 2008 Vel lige voldsomt nok at købe en, for at blive kørt til sit bryllup.

Jeg ville vælge en fed Porsche, Ferrari der er jo ikke noget sepcielt ved en stor audi mercedes eller ligende, dem kan man jo køre med hver gang man ringer efter en taxa..

Gå efter en fed vogn ny eller gammel..
    smiley

• #3   13. apr 2008 Prøv at spørge på de forskellige mærkers klub-hjemmesider...dem der har sådanne biler vil ofte gerne hjælpe, både for at tjene lidt til driften og for at lufte dyret...
    Oprettede i sin tid selv en forespørgsel på Mustang-klubbens hjemmeside med succes...der var mange der gerne ville hjælpe og for 2K kan du sagtens finde nogen.

• #4   13. apr 2008 Haha, ikke mange der fattede noget der smiley

Men som brian siger .. Dem der brænder for deres auto er nok mest føjelige på det punkt smiley

• #6   13. apr 2008 en skam min ik er kommet på plader endnu ellers kun de ha lånt den :0) men et dur nok ik på prøve skilte hehe

• #7   13. apr 2008 TAK for jeres hjælp.... Det må meget gerne være en ferrai, porsche eller aston martin eller noget ligende...og ikk vetaran biler..

• #8   13. apr 2008 Jeg kan godt køre men kun med din kone hehe

• #9   13. apr 2008 Hah stoder for life... smiley

• #10   13. apr 2008 Philip V>> Tænkte på...er du helt sikker på det er gennemtænkt, med sådan en ferrari/porsche??? Der er nemlig en rigtig god grund til, at bryllupskørsel tit foregår i store biler; Medmindre du har planlagt at bruden skal sidde foran og du selv på bagsædet(?) så tænk på hvor glad hun bliver, når i kommer til fotografen og hendes bryllupskjole er krøllet til ukendelighed af at skrue sig selv ned i en "stram" sportsvogn...hun tilgiver dig Aldrig smiley

• #11   13. apr 2008 Brian L har fat i noget der tror jeg smiley

• #12   13. apr 2008 "Philip V>> Tænkte på...er du helt sikker på det er gennemtænkt, med sådan en ferrari/porsche??? Der er nemlig en rigtig god grund til, at bryllupskørsel tit foregår i store biler; Medmindre du har planlagt at bruden skal sidde foran og du selv på bagsædet(?) så tænk på hvor glad hun bliver, når i kommer til fotografen og hendes bryllupskjole er krøllet til ukendelighed af at skrue sig selv ned i en "stram" sportsvogn...hun tilgiver dig Aldrig :-D"

Jeg tror nu godt det kan være der alligevel... Men en stor mercedes eller audi A8 er da heller ikke ringe endda....

Jeg har fået en del svar men ikke konkrete tilbud....Er der virkelig ikke nogen derude som har en FED bil vi kan leje....det drejer sig 2-3 timer.

• #13   13. apr 2008 Vil da godt modtage 2kilo for og køre jer rundt i Polo'en de par timer der, gør det nok os for 1500gr. hehe ..

Kommentér på:
Bryllupsbil søges

Annonce