{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.360 visninger | Oprettet:

Anbefaling af Seat Værksted? {{forumTopicSubject}}

Da jeg skal have min Leon på værksted hos et autoriseret Seatværksted enten i Aalborg eller i Århus, vil jeg da gerne lige høre om jeres gode/dårlige erfaringer med værkstederne.

Det drejer sig om et elektrisk problem, hvor bilen står og bruger strøm, selvom motoren er slukket, hvorved den ret hurtigt får afladet batteriet. Batteriet er nyt og er blevet skiftet to gange uden held. De har hos Hyundai, hvor jeg har købt bilen brugt, også skiftet noget ledningshalløj, som de kunne se stod og brugte strøm fra batteriet på at aktivere gløderørene, når motoren var slukket!?!?! Men problemet er stadigvæk ikke blevet løst, så nu ryger den til et autoriseret værksted.

Det drejer sig umiddelbart om Seatværkstederne:

-Aalborg Syd
-Tilst ved Århus

Men andre i nærheden kan også være interessante.

MVH

Klaus

P.S. Løsningsforslag til det elektriske problem er naturligvis også yderst velkomne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af Seat Værksted?
  • martin p
    martin p Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #1   30. apr 2008 storegaard biler i bramming...super service


  • #2   30. apr 2008 Jeg ved ikke med den i ålborg, men seat i Tilst er et rigtig dårligt sted, med en forfærdelig dårlig kundeservice.
    Hvis du er ude efter en god oplevelse også, så hold dig derfra..


  • #3   30. apr 2008 jeg har brugt tilst og århus syd, og har ikke haft problemer med nogen af dem. Århus syd har et par gange tilnmed kigget gratis på bilen, selvom det tog en mekaniker ½ time at "kigge" på den.

    Men er det frit valg er bramming også stedet jeg har hørt mest bedst om.


  • Frederik E
    Frederik E Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 1 Emner: 40 Svar: 672
    #4   30. apr 2008 CC Classic Car måske ..:-)

  • #5   30. apr 2008 Har også kun haft godt oplevelser med Seat Tilst... Havde også noget strøm problem med min ibiza, og det fandt de... De har en speciel gut ved dem, der er god til sådan noget med strøm osv....

  • #6   30. apr 2008 grunden til strøm problem, .. er temmelig sikkert du har koblet noget til i bilen, som ikke går i "sleep mode" sammen med din komfortstyrenhed..

    men alle vil da kunne måle hva der aflader på din bil , ..tager 15 min eks. at tjekke alt i sikrings boksen.


Kommentér på:
Anbefaling af Seat Værksted?

Annonce