{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Køb er mercer {{forumTopicSubject}}

Ja så prøver jeg igen at høre jer mercedes entusiasters mening om en salgs annonce på en ældre Mercedes smiley
Der er ikke umiddelbart meget info på bilen, men skriv jeres mening alligevel.

http://www.bilpriser.dk/car.do?enrolltype=0&model=Alle&pricemax=75000&yearmax=2008&kmmax=0&zipcode=9510&type=1&pricemin=0&distance=0&sortdirection=-1&niveau=-1&page=4&yearmin=1988&carid=383801&make=Mercedes-Benz


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb er mercer
  • #1   25. maj 2008 Ser umiddelbart fin nok ud, men kan snyde hvis den lige er blevet poleret en gang, men man kan jo altid tage ud og kigge den?

    Men ja, annoncen er godt nok ikk særlig salgsvenlig.. hehe


  • #2   25. maj 2008 Det er ikke en bil jeg ville røre .

    1. T-hansen potten indikere at bilen er kørt hårdt
    2. Chrom skærmkanter tyder på at den før har været ramt af rust..

    Og så synes jeg den er prissat ret højt kva det er en 85'er


  • #3   25. maj 2008 Nu er jeg ikke Mercedes ekspert, men jeg ville ikke røre den der, som Henrik siger, stor bagpot og chromkanter er 2 ret dprlige tegn...
    Men ud over det er prisen da også vanvittig, 279.000km og fra 1985, ved da godt min Mondeo ikke er en Mercedes, men den kostede kun 33.000kr med 166.000km på tælleren, man må jo også tænkte på hvor meget der skal laves på sådan en gammel bil smiley


  • #4   25. maj 2008 Hvad burde prisen omtrent være?
    Og er det virkelig så galt med reperationer, selvom det er en ædre bil?


  • #5   25. maj 2008 Af hvad andre 190'ere står til er det sku en ok pris, men som de andre skriver med de små detaljer smiley

  • #6   26. maj 2008 Ej det er da godt nok noget pis at fyre af det med chrome skærmkanterne....

    Det er jo bare en std ting som sidder på ALLE ÆLDRE mercer biler....



Kommentér på:
Køb er mercer

Annonce