{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Vinterdæk {{forumTopicSubject}}

Har tidligere haft et emne oppe om mine vinterdæk som jeg nu har fundet ud af ikke er vinterdæk:

ContiSportContact
(H/V/W/ZR/Y)
"Et sikkert valg når det skal gå stærkt"
Et lavprofildæk med det banebrydende dækdesign, der sikrer dig en fremragende manøvredygtighed og stor sikkerhedsmargin. Kraftige blokke på dækkets yderside, stiv midterrille og forskudte rækker af profilblokke sikrer optimale styreegenskaber, særdeles stabil kurvekørsel, lang levetid og minimal dækstøj. Endvidere sikrer de tværgående riller en effektiv bortledning af vand, hvorved risikoen for aquaplaning reduceres!.


ContiSportContact 2
(ZR/W/Y/XL/N2)
"Dæk til moderne sportsvogne og
køretøjer i luksusklassen"
Et high-performance dæk.
Hertil kommer brugen af Silica i gummiblandingen, der sikrer ContiSportContact 2 et godt vejgreb i vådt føre. ContiSportContact 2 er et højhastighedsdæk der i væsentlig grad rykker ved grænsen for den maksimale hastighed.Hertil kommer brugen af Silica i gummiblandingen, der sikrer ContiSportContact 2 et godt vejgreb i vådt føre.

En af disse 2 versioner af dækkene køre jeg rundt på som vinterdæk.. Så kan jeg satme da bedre forstå jeg ikke kan stå en skid fast...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinterdæk
  • Henning N
    Henning N Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 166
    #1   25. feb 2005 Nej, de dæk har ingenting med vinterdæk at gøre. Rigtig gode kvalitetsdæk forøvrigt, men vinterdæk er det ikke, det har du ret i.

    Henning


Kommentér på:
Vinterdæk

Annonce