{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.423 visninger | Oprettet:

Århus Politi. :D se {{forumTopicSubject}}

' Lørdag, kl 02.30 kommer jeg kørende på Vejlby vej halløj, med højt musik, tåge lygter, xenon i både kort og tågelytger. + ruderne rimelig langt oppe, og de er tonet. Da de ser mig, ryder de rundt og efter mig, da de så er efter mig, slukker jeg mit tågelys for at se om de så snakker om det. Da jeg så holder stille på en lille plads, køre mine ruder HELT ned, inden de kommer over. Jeg finder så mit kørekort, hun spørger om jeg ved en masse om biler, jeg siger ned jeg er IT nørd. Og det er jeg :D, Så skal jeg åbne ind til motoren, og åbnede da. For hun kunne ikke finde ud af det smiley skal sige Den ene betjent var en Lyshåret en. Faktisk pæn betjent :b, haha. Nå men jeg står der og fortæller alt muligt, og hun siger så jeg får en bøde for mit xenon i mit nærlys for det blæder altså, og siger hun kunne faktisk skrive en seddel om at indkalde mig til syn lige nu. Så smilte jeg lige til hende og sagde eeej det må du altså ikke. Så smilte hun igen, og sagde så , ej okay jeg lader vær smiley , Mega nice. Jeg får mit kørekort igen, og den madelige betjent spørger , hvorfor står der GREVE på din nummerplade, så griner jeg lidt og siger, det fordi det er mit efternavn det står også på kørekortet, Nå siger han så det havde jeg sku ikke set, og han havde lige skrevet en seddel med mit navn haha. smiley Han sagde også han var meget træt, og de ville køre hjem. Så jeg fik lov at køre hjem. De spurte ikke om jeg havde drukket. Jeg havde nemlig været til 18 års . Dog var jeg SLET IKKE FULD på noget måde. Følte mig ædru. Jeg havde fået nok 7 genstande mellem 18 - 23 . og jeg drak efter kl 23. kun vand og spiste en masse. Jeg skulle nemlig køre en hjem der kl halv 3. Men de spurte ikke om noget.

Søndag, skulle jeg på stranden med damen, og jeg skulle lige sætte nogle af ved banegården imens de andre ventede ved belevystrand. Jeg køre igen mod stranden, holder i lyskrydset, ved den parkerings plads hvor jeg holdte før. Jeg ser da jeg kommer helt fra der holde en patrulje vogn lige overfor mig i lyskrydet. den vender om og køre efter mig ind på parkerings pladsen. i lyskrydet havde jeg godt set den ene betjent side og peje på min bil. I det jeg kommer ind på den parkerings plads, kom der en patruljevogn fra en af de små parkerings pladser som jeg var ved at køre ind i. ahhh. Så kommer betjenten over denne gang en mand og beder om mit kørekort og sprøger om jeg har mange penge. Jeg stiger ud for at åbne til mit motorrum og ser ham den mandelige betjent fra inat og pejer på ham og siger, DET SKU DA DIG FRA INAT. Han kigger og nikker. Den anden betjent siger, du får IGEN en bøde og bliver nu indkaldt til syn. Han går over i bilen snakker med den anden betjent og kommer tilbage, siger. Du får altså en chance igen. For at får det skifttet. Når du kommer hjem. Farveller, Så kørte de.

Jeg har været meeeeega heldig i denne weekend. ..Syntes lige i skulle vide det. DOG ER JEG ALDRIG FØR blevet stoppet pga mit lys før på fyn. & har kørt i århus i snart 5 måneder med det lys. Først nu stopper de mig.

Der med Tågelytgerne, jeg tror simpelthen bare hende damen og manden om natten har set noget meget skarpt lys og stoppet mig, jeg kom jo imod dem. For de snakkede slet ikke om tågelytger. smiley haha.
Jeg fik en rigtig lang snak om mig og min uddannelse med hende den kvindelige betjent der smiley 30 min smiley

Har i oplevet noget ligende ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Århus Politi. :D se
  • #1   9. jun 2008 Har ikke oplevet noget lignende...
    Og min personlige holdning er at du var for heldig mht. ikke at blive tjekket for spiritus!


  • #2   9. jun 2008 Bakker Brian op i det sidste, FOR heldig

  • #3   9. jun 2008 haha hvor nice smiley man har lov til at være heldig engang imellem..

    men se at få skiftet det Xenon smiley ellers bliver de sq nok små tosset hvis de stopper dig igen


  • #4   9. jun 2008 åhhh Ja tak :d

  • #5   9. jun 2008 Jeg er også ved at få det skiftet smiley

    JA jeg er var mega heldig ang. drikkelse. De spurte slet ikke om noget. smiley


  • #6   9. jun 2008 Men selvom de ikke spurgte er det ikke ensbetydende med at du ikke var for påvirket til at køre (jeg tvivler på at syv genstande er væk, men nu er jeg også meget forsigtig på det punkt.. Kørsel på offentlig vej hænger ikke sammen med at man drikker!) - er vi enige så langt, eller er det bare thi-vildere-mega-nøjeren-fedt at du slap afsted med det?

  • #7   9. jun 2008 jeg pjeler HELLER aldrig at køre når jeg drikker. Er slet ikke den type. :(; Men jeg havde mindst fået 7 genstange hvis ikke flere. Mellem 18. 23. Men kunne intet mærke der kl halv 2 da jeg køret min kammerat hjem inde i århus. ..

    Så jeg har været OVER KODYL HELDIG:


  • #8   9. jun 2008 Rune G:
    Jeg synes det er fucked up du drikker og kører, selvom du ikke "følte dig fuld", og selvom du drak masser af vand og fik noget at spise.

    - Tag dig sammen og vis ansvarlighed


  • Frederik E
    Frederik E Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 1 Emner: 40 Svar: 672
    #9   9. jun 2008 Kan se der står du er 18 år, og så drikker du 7 genstande på en aften og så sætter dig ud i din bil, hvor dum synes du selv du er ????

  • #10   9. jun 2008 Efter min mening har dine medtrafikanter været OVER KODYL HELDIGE... Sku du ha endt i en betonblok grundet alkohol du selv har valgt at indtage, vil det efter min mening ha været noget mindre tragisk end hvis du var kørt sammen med en anden bil eller lign.
    Og om man ikke kan mærke det eller ej har vel ikke den vilde sammenhæng med hvor høj en promille man har, men måske mere i hvor god "træning" man er...


  • #11   9. jun 2008 meget dum. Jeg ved det godt. Det er første gang jeg har gjort sådan noget. Når andre drikker sprut drikker jeg vand eller sodavand til fester. Dog var dette en undtagelse. Tænkte jo ikke over at de genstande ikke gik ud efter så få timer. Syntes det var dumt af mig. Ja det rigtig. Men på dette tidspunt følte jeg mig SLET ikke fuld på noget måde. Alle syntes jeg var ædru.

    Så hvis de nu havde ment jeg havde været fuld havde de jo også spurt mig. Hvis jeg havde lugtet. smiley


  • #12   9. jun 2008 Alternativt ku du vil bruge dit eget alkometer? De er vel standard i alle "politi-biler".....

  • #13   9. jun 2008 Mellem tidsrummet 18 - 23 drak jeg. Fra 23 drak jeg sodavand og spiste en masse. Så derfor HAVDE jeg ikke genstange i blodet. :s ,

  • #14   9. jun 2008 haha Brian smiley
    Jeg har ikke mine blink mere smiley

    Dem har jeg solgt ;D


  • #15   9. jun 2008 hvis jeg havde drukket så meget som du fortæller, så tror jeg at jeg havde valgt at holde min mund med det, i stedet for at plapre op om det herinde..............jeg tror nemlig ik, at du har haft en promille på 0, selvom der var gået flere timer fra du havde drukket.........................

  • #16   9. jun 2008 Hvis han har drukket mellem 18 og 23 og kører kl. 3. Er der jo gået 9 timer fra han startede.. Så han behøver ikke at have været påvirket...

    Personligt drikker jeg aldrig noget, hvis jeg skal køre. Kun vand og sodavand...


  • #17   9. jun 2008 Ok fair... Så ellers ok ud smiley

    Men ja, vil nu også mene at promillen ikke var nulstillet selvom det var fire timer siden du stoppede...
    Er der ikke noget med at man kan forbrænde en genstand i timen, og når man så tar nr. to så fordobles tiden osv.? Holder nok ikke i alle tilfælde - derfor har jeg en regl jeg bruger: Kører jeg så drikker jeg IKKE noget som helst!


  • #18   9. jun 2008 100 % min prolille har været på et eller andet.

    Dog tænkte jeg ikke over og fik af vide af min far, en 1 genstand tager vel 1.5 time at gå væk. Lige meget hvor meget man spiser.

    Jeg pjeler heller ikke at drikke når jeg køre. Og GØR DET FANDME HELLER IKKE IGEN. Dem som virkelig køre fuld. De er så fandes latterlige.


  • #19   9. jun 2008 1 genstand = ca 1½ time's forbrænding. 7 genstande = 10.5 time

    Så er det pisse ligegyldigt hvor meget du spiser, drikker vand, kaffe osv osv. Det er bevist det ikke virker

    Fra kl 23 og 10 timer frem, så er klokken 9 næste morgen.


  • #20   9. jun 2008 Men Rune.. Man bliver ikke mindre fuld af at drikke vand og spise bag efter... og nej . frisk luft hjælper heller ikke.. Det er kun myter..... For det der er i blodet er sq nu en gang i blodet til det bliver forbrændt...

  • #21   9. jun 2008 det har jeg også altid holdt fast i. Ikke at DRIKKE når jeg skal køre bil.
    Dog var dette en dum undtaglese. smiley

    Samt det sker aldrig igen.


  • #22   9. jun 2008 Ja & derfor drikker jeg FANDME aldrig igen. Gider ikke miste mit kørekort . på sådan en latterlig grund.


    tak for de fine svar. smiley


  • #23   9. jun 2008 Kaffe er faktisk med til at holde promillen oppe.. Så det er heller ikke af det gode..

  • #24   9. jun 2008 Fuck da kørekortet (det kan man da altid få igen) - JEG gider personligt ikke blive kendt som ham der var skyld i at x-antal mennesker blev slåjet ihjel, eller selv ende i en rullestol eller lign.. smiley

  • #25   9. jun 2008 Nej det har du ´helt ret i brian.
    Skal siges jeg også kørte pænt smiley ,


  • #26   9. jun 2008 ja du har været heldig.. og det der var vist bevis på at politiet også kan være lidt flinke en gang imellem..

    men det med at køre og drikke må jeg tilslutte mig de andre og sige.. HOLD KÆFT EN SPADE!... om det er gået væk eller ej.. er ligegyldigt.. lad være og drik når du kører.. personligt tager jeg kun en enkelt lille øl hvis det er.. og det er ved ankomst til festen og hvis jeg ved der er mindst 4-5 timer før jeg smutter igen.. og har stadig dårlig samvittighed der..


  • #27   9. jun 2008 Det fame ikke fair:O
    Hver gang jeg bliver stoppet skal jeg puste i den der for at se om jeg har drukket, og du har drukket men du skal ikke:S

    Men ja du har fame vært heldig, og forstår ik du tør køre bil når du har drukket.

    Håber du bliver knaldet næste gang, for det sån nogen som dig som er til fare for andre trafikanter.


  • #28   9. jun 2008 Jeg bliver ikke knaldet . For jeg gør ikke sådan noget igen. Og Det lyder jo vildt når jeg skriver jeg har drukket . MEN, jeg kørte ikke som en der havde drukket. Altså hvis jeg nu havde kørt som en sindsyg og kørt underligt . Så havde det været farligt. men nu har jeg prøvet det. Og Gør det ikke igen. basta.

    tak for jeres svar. Kan godt lide at få kretik. Pjeler heller aldrig at drikke ALDRIG.


  • #29   9. jun 2008 Du da en nar at kører rundt når du har drukket. Bums.

  • #30   9. jun 2008 Jeg vil sige jeg har oplevet noget lignende sådan ca. 8 gange her i århus...

    Hvis man er reel og snakker fint med betjentene så bliver det påtalt og man "slipper" med en advarsel. Dog har jeg rettet mig efter de fleste anvisninger de har givet mig...

    Og nåja... Der var da lige et par gange hvor jeg burde have makuleret kørekortet... eller i ved


  • #31   9. jun 2008 Det er slemt nok at man er så dum at man kører rundt efter at have drukket - men at man så ligefrem praler med det på nettet...??!

    Bliv lige voksen i en fart, gider du... Gider sgu ikke ha en af mine biler smadret fordi en teen ikke fatter at holde nøglerne i lommen...


  • #32   9. jun 2008 Trist at de ikke gav dig hele turen. Det er blandt andet folk som dig der gør, at vi andre skal betale så mange penge i forsikring. Så kunne det være du havde fået en lærestreg. Og forhåbentlig en du kunne huske.

    Facts: Du er ikke udødelig.
    Os andre (dine med-trafikanter) er heller ikke
    Du køre ikke bil som en gud

    Jeg har arbejdet på en skadestue/sygehus i over 5 år. Du burde tvinges til at følge dagens gang på en skadestue, og være med til at tage imod trafikofre, både dem der har, og dem der ikke har drukket.

    Og til sidst : Eftermonteret xenon suger røv, og er pisse irriterende for andre billister. Trist de ikke gav dig en bøde. For du har vel garanteret ikke pillet det af.


  • #33   9. jun 2008 @ alle
    Slå nu lige koldt vand i blodet.

    Han har hat ca 9 timer til at forbrænde 7 genstande og en gut i hans alder har en ganske effektiv lever så den tager ca. en time om en genstand.

    Hvis han har haft noget har han MÅSKE haft en enkelt i blodt hvilket er lovligt (og der er garanteret mange som før har kørt på en enkelt øl).


    Og nej... jeg går ikke ind for at drikke når man skal køre og jeg drikker ikke selv, men synes måske lige at i skal tone reaktionerne ned og overveje om jeres egen bil er lovlig, i har kørt på 1 øl o.l. før i pudser helligheden.


  • #34   9. jun 2008 syv genstand mellem 18-23 giver 7 genstande til 5 timer. Dvs. at de første 5 er brændt af løbende mens han har siddet til festen.

    Efter kl 23 drikker han intet frem til kl 2.30 = 3.5 timer til at brænde yderligere 2 genstande af.


    Jeg går ud fra du regner med 1,5 time per genstand, men giver det stadig kun omkring 1 genstand i blodet halv tre og så har man ikke taet højde for guttens vægt og at han sikkert har en effektiv lever pga. hans alder og at han går i byen.


  • #35   9. jun 2008 MEN, jeg er også imod at man drikker når man skal køre og så er det lige meget om det er 1 eller 4 genstande. Dog synes jeg ikke Runes eksempel er så grelt at det retfærdiggør kommentarer som

    "Håber du møder et vejtræ i stedet for en betjent næste gang"

    "Du da en nar at kører rundt når du har drukket. Bums."


    Og derudover synes jeg ikke det virker som om han praler af at have kørt fuld rundt og sluppet for en synsindkaldelse, men at han fortæller en sjov historie.
    Det er da meget sjovt at løbe ind i den samme betjent på det samme sted indenfor 12 timer :).


  • #36   9. jun 2008 @kris
    du linker bare til den videnskabelige artikel som skriver at der sker en fordobling efter 4 genstande, så tror jeg på dig.


  • #37   9. jun 2008 Hader eftermonteret xenon!.. alle der render rundt og blænder andre burde ende i grøften med smadret lygter..

  • #38   9. jun 2008 Desuden er det da totalt ligegyldigt om alkohol bliver forbrændt på 10 timer eller 2 timer..

    Faktum er.. HVIS der sker noget.. så VED du ikke om det er pga DU har drukket... og vil du leve med at du evt har smadret en andens liv fordi du ikke "følte" dig fuld?..comeon.. grow up og stop med at drikke når du kører!


  • #39   9. jun 2008 Her har du lidt at læse Kris http://staff.science.uva.nl/~heck/Research/art/ICTMT8_2.pdf

    Som du kan se er der ingen virkning på alkohol clearance ved 1, 2, 4 eller 8 genstande i kroppen ligemeget hvilken matematisk model du bruger. Så jeg ved ikke lige hvor du har dine informationer fra.


  • #40   9. jun 2008 hvad snakker du om kris? drukket nok vand og mad som binder væsken ? :S

    Prøv lige at tage dig tid til at læse artiklen og fokusér på figurene og figur teksterne... så giver det nok mere mening for dig.

    Læg bla. mærke til at f.eks. fig 7 hvor de bruger pieters 3-compartment model der har han en promille på 0,1, tre timer efter han drak 3 genstande.

    Fig. 5 viser at når man drikker 8 genstande med en halv times mellemrum så går der 8,3 timer fra han starter med at drikke til han er under de legale 0,5 promille (når man bruger widmark modellen)

    Det kan du jo så sætte op overfor runes 7 genstande der er drukket tættere og som forbrændes over 8,5 timer.
    Så en restpromille på 3 genstande holder vist ikke helt.


  • #41   9. jun 2008 p.s. som sagt så linker du bare til den artikel der beskriver at efter 4 genstande så forbrændes der dobbelt så langsomt , for så tager jeg da gerne min mening op til revurdering.

    Jeg mener dog stadig ikke at Runes historie retfærddiggør at ønske ham død.


  • #42   9. jun 2008 hvem ønsker ham død? ..det er da lige hidsigt nok..

  • #43   9. jun 2008 "du er da snot hamrende naiv hvis du tror du ikke stadig har sprit i blodet på det tidspunkt. Hold kæft hvor jeg hader uansvarlige halvhjerner som dig der kører rundt på gaden i påvirket tilstand.

    Håber du møder et vejtræ i stedet for en betjent næste gang"

    Kris' indlæg.


  • #44   9. jun 2008 haha ja ok... jeg er da til dels enig.. jeg har ikke meget til overs for spritbillister.. men det er noget helt andet end at ønske andre det værste.. Det er jeg ikke helt med på.

    Snup en sodavands is og køl lidt ned smiley


  • #45   9. jun 2008 Ok, er vejtræ = død?

  • #46   9. jun 2008 som regl er det smiley de træer er nådesløse..

  • #47   9. jun 2008 Det' miiig... Ej - hel seriøst... Hvis man ved at man skal ud og køre, hvorfor så overhovedet ta den ene (øl, eller Ice for os der nu ikke er til øl...).. Man kan sgu da lige så godt sidde med en sodavand eller noget andet... Man får jo ik noget ud af den ene alligevel...

  • #48   9. jun 2008 heldig... jeg har KUN dårlige erfaringer med århus politi...
    har prøvet flere gange om aftenen når man kommer kørende stille og pænt af de vender om og fyre deres stakkels mondeo af for at stoppe en bare fordi man har en bil der skiller sig lidt ud for....
    er blevet stoppe ca 10 gange på 3 år... har også en klage sag kørende mod dem pga dårlig behandling...


  • #49   9. jun 2008 © Copyright ²°°8 N > Altså nu vil jeg ikke stemple dig på nogen måde.. i din profil skriver du

    "Fuld stændig ude af kontrol!!! når jeg ikke er på 4 hjul er jeg på 2!!!!"

    Umildbart så kunne det være at policen har set deres grund til at stoppe dig..Men igen.. det er kun baseret udfra din profiltekst.. hehe.. jeg har tidligere hørt folk sige.. jaah jeg bliver totalt forfuldt.. men når jeg så kender dem så ville jeg satme også stoppe dem når jeg så dem..

    anywho.. jeg har aldrig fået en bøde og har aldrig haft problemer med politiet.. De har altid været flinke overfor mig.. men så igen.. jeg laver intet ulovligt og har haft et par gejlet biler.. jeg snakker bare pænt til dem..så snakker de pænt til mig.. smiley




  • #50   10. jun 2008 der er altid brodne kar.. selvfølgelig er der det

  • #51   10. jun 2008 Hvis du tænker på benjamin sagen..så ja..så er det utrolig beklageligt.. dog er der SÅ mange faktorer der spiller ind.. og når der er kæmpe slåskamp på nørrebro, rådhuspladsen..whatever hvor politiet er i direkte fare.. såh ville jeg ikke tænke mig om en ekstra gang før jeg svingede kneplen imod ham der kaster brosten..

    Politiet sætter livet på spil hver gang forkælede små røvhuller af forstadsbørn får lyst til at sætte ild i gaden og smadre andre folks biler.. Så jeg har den største respekt for de blå..

    Brodne kar skal ud.. jaja... men at kalde politiet røvhuller og jeg ved ikke hvad fordi man får en bøde for noget som er ulovligt er så ynkeligt..


    Desuden er der en klageinstans som er uafhængig af politiet?..hvis jeg ikke husker helt forkert..


  • #52   10. jun 2008 Steffen N. tak fordi du gider hjælpe her.

    Hva er det for noget fis a skrive ? Med at jeg skulle møde et vejtræ.
    Der måske ingen af jer der nogensiden har gjort noget galt. intet ulovligt.

    Altså jeg BÆRE mig sku ikke med det. Jeg fortæller bare noget sjovt. tænk lige på jer selv ingen i dræber mig igennem dette indlæg :s


  • #53   10. jun 2008 & Nej. JEG VAR IKKE FULD. Jeg må åbenbart have kunne forbænde det alcohol.!!. Jeg kunne måske forstå hvis jeg havde drukket 7 stk kl 11 og så derefter ventede. Nu drak jeg dem altså lige ved spisetid. 18 - 20 ca. der fik jeg vel 4-5 stk. Svært at sige. Og så 2 mere mellem 20 - 23. Samt med vi spise forret, hovederet, desseret, osv. Altså. Hvis jeg nu havde følt mig dårlig, svimmel, bare PÅ noget måde fuld, så havde jeg SKU ikke kørt. Når jeg normalt er til fester DRIKKER JEG SODAVAND. & hvis folk ikke tror mig, så snak med samtelige venner jeg har. For de ved det sku.

    Tak for jeres svar! Bare lige ked over nogle går fuldstændig amok over sådan noget.


  • #54   10. jun 2008 Rune > Det er også groft sagt.. Når jeg læser dit indlæg.. så tænker jeg åh gud... endnu en "ung" som ikke forstår det alvor i at køre bil når man ikke "føler" sig fuld..

    Og sorry.. men jeg hader ikke justerbar xenon..hehe


  • #55   10. jun 2008 Nej. & jeg plejer ikke at køre når jeg har drukket. ! Og nu hvor jeg intet kunne mærke, og der nok ikke har været noget tegn på at jeg har været, det. Hvis jeg nu for fanden havde væltet ud af bilen og alt sådan noget. lugtet af sprut, så kunne jeg forstå det. Nu snakkede jeg altså med dem i 30 min, så lidt underligt. Så hvis jeg entelig havde været fuld havde de også kunne se det på min øjne. smiley ,

    Jeg fortalte dem jo også jeg havde været til 18 års fødselsdag. og lige havde kørt en kammerat hjem.


  • #56   10. jun 2008 Jaja jeg tror dig da.. Faktum er... hvis der skete et uheld.. så ville du ikke vide 100% om det var fordi du havde drukket.. Der ligger min pointe... og derfor drikker jeg aldrig når jeg skal køre..

    Jeg ville ikke kunne leve med hvis jeg var med i et uheld og jeg ikke vidste om det var fordi jeg havde alkohol i blodet.. selvom det måske kun var 1 øl.

    Og jeg bliver lidt provokeret når du siger at du ikke følte dig fuld.. Fordi det er en klasse kommentar


  • #57   10. jun 2008 @strange
    du har ret, men omvendt er aviserne også fulde af unge mænd som tror de kan styre deres pumpede biler og smadrer ind i uskyldige.

    Og folk med xenon, med motorombygninger som ikke er synet, med vilde turbo modificationer osv osv.

    Man skal måske huske at feje for egen dør først før man kaster med træer eller kalder folk for bums.


    Og nej jeg er enig i at man ikke bør drikke når man skal køre, men de reaktioner nogen kom med her er helt ude af proportioner med hvordan runes historie er og hvordan de selv kører bil.


  • #58   10. jun 2008 Lige præsis steffen. Folk som bare køre sinsygt. osv. Tak fordi du forsvare mig lidt smiley

    Men, nej drikker heller aldrig igen. dette var første og sidste gang. !!!. Jeg har altid haft den indstilling at drikke vand eller sodavand når jeg skulle køre til fest. Man kan have det nøjagtig lige så sjovt alligevel smiley


  • #59   10. jun 2008 Vi husker vel alle de somre hvor diverse unge flyver igennem københavn og omegn og hamrer gravide familier ned..




Kommentér på:
Århus Politi. :D se

Annonce