{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.014 visninger | Oprettet:

Thomas T
Thomas T
Tilmeldt:
9. jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Eftermontering af udstyr i en A5 {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg går med tanker om en A5, det der gør den dyr er ekstraudstyret! Derfor tænker jeg på hvad der kan eftermonteres af de 2 nedenstående ting:

Xenen-plus normal pris ca. 24000 kr.
Advanced key normal pris ca. 14.920 kr.

Når jeg gerne vil have det eftermonteret er det ikke hos keld mid sit eget lille skur jeg hentyder til, men en professionel Audi forhandler der skal udføre arbejdet.

Nogle der har kendskab til ovenstående?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eftermontering af udstyr i en A5
  • #1   22. jun 2008 Tyskland kunne være et god bud for at få det billigere... Ved at benytte en Audi forhandler herhjemme, sparer du nok ikke noget ved!

  • #2   22. jun 2008 Som Kim O siger.. Så er den billigste løsning nok at få det eftermonteret i Tyskland..

  • #3   22. jun 2008 ja, tysk.. og der ligger nogle stykker i flensborg..

  • #4   22. jun 2008 Ja enten i Tyskland eller i Sverige, da der heller ikke er afgift på biler der.
    Jeg kan sige dig, at bare det første service af min S3 koster ca. 6500 kr herhjemme og ca. 3000 danske kr i Sverige:-)

    Mvh
    Jawad


  • #5   22. jun 2008 www.ptheisen.dk

    Han har monteret en del i ekstraudstyr i forskellige Audi A5.

    Du kan ringe til ham til ham 20 45 77 08, hils ham gerne fra Rasmus i Bogense

    Har har lavet navigation i min TT, og jeg er fuldt ud tilfreds.


  • Thomas T
    Thomas T Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #6   23. jun 2008 Hej drenge,

    Tak for jeres indlæg. Jeg har haft kontakt til Audi zentrum i tyskland, men det droppede jeg dengang igen, da det ikke var så meget billigere end i DK. Noget udstyret jeg spurgte på kostede enda mere i tyskland end i DK... Det forstår jeg umiddelbart ikke hvorfor....

    24000 kr. for Xenon Plus er bare alt for meget, samme for advanced key funktion 15000 kr. Sportsforsæder er også 15000 kr., men det virker en anelse mere rimeligt.

    Priserne på eftermonteret er langt dyrer i tyskland, end de priser man ser på deres hjemmeside, altså det, det koster hvis man får det i fra starten.....


Kommentér på:
Eftermontering af udstyr i en A5

Annonce